پرداخت۶۶۹ میلیارد ریال تسهیلات کمک ودیعه مسکن در استان کردستان

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۰۹۴۳
پرداخت۶۶۹ میلیارد ریال تسهیلات کمک ودیعه مسکن در استان کردستان
سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان گفت: ۶۶۹ میلیارد ریال تسهیلات کمک ودیعه مسکن از برنامه های دولت برای حمایت از مستاجران این استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مصطفی رضایی اظهار داشت: ۲۰ هزا و ۹۱۶ نفر جهت بهره‌مندی از طرح  تسهیلات  ودیعه مسکن در سامانه اعلامی از سوی وزارت راه وشهرسازی  نام نویسی کردند.

وی اضافه کرد:  از کل افراد ثبت نامی چهار هزار و ۴۵۸ نفر پس از تکمیل پرونده در بانک، تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی کمک ودیعه مسکن خود را دریافت کرده‌اند.

رضایی یادآور شد: بیشترین  درخواست کننده در سنندج با۹ هزار و ۳۴۶ ثبت نامی  بوده  که از این میزان تاکنون ۲ هزار و ۹۸ نفر از این تسهیلات بهره مند شده‌اند.

وی افزود:  در شهرستان سقز نیزاز ۲ هزار و ۴۶۳ ثبت نام کننده ۳۶۰ نفر و از ۲ هزار و ۹۳۲ متقاضی قروه نیز ۷۴ نفر موفق به دریافت تسهیلات خود شدند.

رقم این وام در تهران ۵۰ میلیون تومان، هشت کلانشهر بالای یک میلیون نفر جمعیت ۳۰ میلیون تومان و شهرهای کوچک ۱۵ میلیون تومان با نرخ سود ۱۳ درصد است که در دو مدل با سررسید یک ساله و سه ساله به بانک عامل بازپرداخت می‌شود.

 

نظر شما