برگزیدگان "خش‌دلانه۲" معرفی شدند

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۱۱۱۰۰۸
برگزیدگان خش‌دلانه۲ معرفی شدند
با اعلام هیئت داوران دومین جشنواره مسابقه خشدلانه برگزیدگان این جشنواره معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ این رویداد فرهنگی که دومین دوره خود را پشت سر گذاشت با پخش اینستاگرامی اجراهای انجام شده به پایان رسید تا نهایتا داوران نفرات برگزیده را  در دو بخش نمایش کوتاه طنز و استندآپ کمدی معرفی کردند. 

در بخش نمایش کوتاه طنز و در گرایش متن مهدی مالکی با نمایش ایساتیس کتس به عنوان برگزیده انتخاب شد. همچنین از محمد پارسایی خواه با نمایش سلطان سیاه و ستاره توانگر با اثر نه چندان دور تقدیر شد.

در بخش کارگردانی ستاره توانگر و الناز لطیف با نمایش نه چندان دور توانستند حایز رتبه برتر در بخش کارگردانی شوند. در این بخش از مسعود غیاثی کارگردان نمایش خانواده رحمانیان نیز تقدیر شد.

در بخش طراحی صحنه ازالناز لطیف برای اثرنه چندان دور و در بخش بروشور و پوستر نیز از سحر توانگر برای همین نمایش تقدیر شد.

تقدیر داوران این مسابقه در بخش بهترین بازیگر زن نیز به الناز لطیف و ستاره توانگر برای نمایش نه چندان دور رسید.

در بخش بهترین بازیگر مرد نیز هیات داوران از محمد خیر اندیش، امید میر رکنی و اسماعیل ملانوری تقدیر کردند.

داوران دومین جشنواره خشدلانه همچنین نمایش نه چندان دور را به عنوان اثر برگزیده جشنواره معرفی کردند. همچنین از همه عوامل نمایش های مرتبط با حوزه دفاع مقدس تقدیر شد.

در بخش استند اپ کمدی نیز عافه راسخی به عنوان نفر اول، میثم پورمنش به عنوان نفر دوم و کتایون محمدی به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

همچنین جایزه ویژه بخش دفاع مقدس به اسماعیل ملانوری رسید.

گفتنی است داوری بخش نمایش کوتاه طنز این دوره از جشنوراه را امیر زکی پور، علی جاور، رضا بحری و و داوری بخش استندآپ کمدی را مهدی زبرجدی، مهدی قانع و هادی آقابزرگی برعهده داشتند.

نظر شما