اجرای تفاهم نامه همکاری بین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و بسیج سازندگی در ابرکوه

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۱۱۱۰۱۵
اجرای تفاهم نامه همکاری بین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و بسیج سازندگی در ابرکوه
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: هدف ما این است که سرمایه‌های پاک و عظیم مردمی به سمت اشتغال و تولید حرکت کند و شبکه عظیم نیروهای انسانی را تا دل روستاها با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها به کار بگیریم.
به گزارش خبرگزاری برنا؛ اولین جلسه هماهنگی اجرای تفاهم نامه مشترک فی مابین معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بسیج سازندگی کشور با حضور "ناصر زارع" رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه ، رضایی نماینده بسیج سازندگی و برخی از مسئولین صندوق های قرض الحسنه مردم یار در محل سالن جلسات سازمان بسیج سازندگی ابرکوه برگزار شد.
زارع در این جلسه گفت: امروزه توسعه تعاونیها به عنوان یکی از بخش های مهم اقتصادی در جهان مورد توجه جدی قرار گرفته است و بررسی ها نشان می دهد توسعه تعاونی ها و رفع مشکالت آنها راه موثری برای ارتقای فرهنگ کار جمعی در بخش اقتصاد است.
این مقام مسئول ابراز داشت: در راستای اجرایی کردن این ‌تفاهم نامه در شهرستان ابرکوه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بسیج سازندگی به منظور توانمندسازی و ترویج بخش تعاون در بین مردم، اولویت کاری مشترک خود را ترویج فرهنگ کار تعاونی در میان بسیجیان، ساماندهی کارآفرینان بسیجی در قالب کار جمعی و تعاونی، توسعه عدالت اجتماعی و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و نیز تشکیل تعاونی های تامین نیاز و پشتیبان و همکاری و کمک در زمینه بازاریابی و فروش محصولات تولیدی با استفاده از قابلیتها وظرفیتهای بسیج سازندگی قرار داده است.
وی با بیان اینکه بسیج سازندگی کارهای خدماتی، عمرانی و زیربنایی بسیار خوبی در مناطق روستایی انجام داده است خاطرنشان کرد: همکاری بین سازمان بسیج سازندگی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دراین زمینه به نتایج خوبی منجر خواهد شد و اجرای موفق این تفاهم‌نامه می‌تواند در تحقق موضوع اقتصاد مقاومتی وایجاد اشتغال و تولید در مناطق محروم و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها در سطح استان نقش زیادی ایفا کند.
در ادامه رضایی نماینده سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه هدف بسیج امنیت آوری و پیوند میان ایجاد سرمایه‌های اجتماعی در مردم است گفت: هرچه سرمایه اجتماعی و پیوند مردم در گروه‌های مختلف بیشتر شود امنیت کشور نیز بالاتر خواهد رفت.
وی افزود: هدف ما این است که سرمایه‌های پاک و عظیم مردمی به سمت اشتغال و تولید حرکت کند و شبکه عظیم نیروهای انسانی را تا دل روستاها با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها به کار بگیریم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز