ولایتمداری عامل اصلی نفوذ کلام قاسم سلیمانی بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۶:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۱۱۲۰
ولایتمداری عامل اصلی نفوذ کلام قاسم سلیمانی بود
جانشین فرمانده سپاه همدان با تشریح نقش بسیار مهم، حساس و تعیین کننده شهید سلیمانی در جبهه مقاومت گفت: آنچه سبب شد کلام شهید سلیمانی در جامعه نافذ باشد ولایتمداری او بود.

به گزارش برنا؛ سردار مهدی فرجی با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی فرمانده‌ای مانند باقی فرماندهان بود با این تفاوت که خداوند به وی انرژی و نورانیتی عطا کرده بود که سبب می‌شد بسیاری از افراد از ملیت‌های مختلف بدون اینکه به توان نظامی و میزان امکاناتی که در اختیار دارد توجه کنند، فرمانبردار وی باشند.

وی افزود: وجود و حضور سردار سلیمانی برای منطقه و در کشورهای درگیر بحران مانند حضور یک منجی بود. مردم به او به چشم یک منجی نگاه می کردند کسی که به آنها آرامش می‌داد.

جانشین فرمانده سپاه همدان با تشریح نقش بسیار مهم، حساس و تعیین کننده شهید سلیمانی در جبهه مقاومت بیان کرد: اخلاصی که شهید سلیمانی در کارها داشتند سبب شده بود حرف ایشان در مردم اثرگذار و نافذ باشد.

وی عنوان کرد: وقتی ایشان در عراق حاضر شده و در جمع مردم عراق و نظامیان آنها سخنرانی کردند این اقدامشان سبب شد مردم و نظامیان منطقه جان تازه‌ای برای مقابله با جبهه تکفیری به دست آورند.

فرجی تصریح کرد: اگرچه وجود امکانات و تجهیزات نظامی اهمیت دارد اما  آنچه که سبب موفقیت می‌شود حضور گروه‌های مردمی و توان استفاده از آنها در عرصه‌های مختلف است و شهید سلیمانی توان به کارگیری این ظرفیت‌ها را داشت.

 

نظر شما