مدیر عامل شرکت گاز استان البرز خبرداد:

پایش مستمر مصرف گاز ادارات دولتی البرز/ محرومیت پرمصرف‌ها از نعمت گاز

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۸:۲۶
کد خبر: ۱۱۱۱۱۳۳
پایش مستمر مصرف گاز ادارات دولتی البرز/ محرومیت پرمصرف‌ها از نعمت گاز
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به پایش مستمر مصرف گاز ادارات دولتی البرز گفت: ادارات پرمصرف در مرحله اول اخطار کتبی دریافت و در صورت مشاهده مجدد عدم رعایت صرفه جویی یا عدم رعایت دمای رفاه، جریان گاز طبیعی آنان با هماهنگی استانداری قطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حسین تقی نژاد با اشاره به دو دستورالعمل اصلاح الگوی مصرف مشترکین گاز طبیعی ابلاغی هیئت وزیران و همچنین بخشنامه صرفه جویی مصرف بهینه و ایمن معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد:ادارات و موسسات دولتی که به این مصوبات توجه نکنند علاوه بر جریمه،باید منتظر قطع جریان گاز طبیعی هم باشند.

وی ادامه داد: در همین راستا شرکت گاز موظف است تا با تشکیل گشت های پایش نسبت به کنترل رعایت دمای رفاه ادارات و ساختمان های دولتی اقدام کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با بیان این مطلب که فرایند بازرسی و پایش دمای محیط ادارات،بانک ها و موسسات آموزشی و دانشگاهی استان البرز از نیمه آبان ماه امسال آغاز شده است،افزود: ادارات پرمصرف در مرحله اول اخطار کتبی دریافت و در صورت مشاهده مجدد عدم رعایت صرفه جویی یا عدم رعایت دمای رفاه، جریان گاز طبیعی آنان با هماهنگی استانداری قطع خواهد شد.

 به گفته تقی نژاد، رعایت دمای 18 تا 21 درجه سانتیگراد در فضاهای داخلی و بسته و دمای 18 درجه سانتیگراد در راهرو و فضاهای عمومی سرپوشیده، روشن کردن وسائل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموش کردن آنها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری به صورت محدود در اتاق های فعال،خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل، سرویس و تعمیر دوره ای تجهیزات گازسوز از طریق متخصصان مجاز از جمله درخواست های شرکت گاز برای مدیریت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در بخش اداری است.

 تقی نژاد با تاکید بر نقش الگو محوری دستگاه های دولتی و مراکز آموزشی و فرهنگی در موضوع مصرف صحیح گاز گفت:گاز طبیعی یک نعمت  الهی محدود است که باید با مشارکت همگانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه و صحیح،زمینه بهره مندی آیندگان را از آن فراهم کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز