مدیرکل بهزیستی استان یزد:

اعتبارات مناسب سازی شهرهای یزد ۲ برابر شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۱:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۱۲۶۵
اعتبارات مناسب سازی شهرهای یزد ۲ برابر شد
مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: با انتخاب یزد به عنوان شهر پایلوت دسترس‌پذیر، اعتبارات مناسب سازی یزد از سوی سازمان بهزیستی، دو برابر شد.

به گزارش برنا، محمدعلی عطابخش "مدیرکل بهزیستی استان یزد" در دیدار آیت الله "محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که در استان یزد در راستای دسترس‌پذیری و مناسب سازی انجام شده است، اظهار داشت: این اقدامات با محوریت شورای شهر و شهرداری یزد در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه به درخواست شورای شهر یزد، یزد به عنوان شهر پایلوت دسترس پذیری انتخاب شده و اقدامات مناسب سازی در آن به شکل ویژه انجام می شود، افزود: در این راستا اعتبارات مناسب سازی استان یزد دو برابر شده و از 800 میلیون تومان به یک میلیارد و 600 میلیون تومان رسیده است.

مدیرکل بهزیستی استان یزد بیان کرد: اقداماتی نیز در راستای تامین خودرو برای تردد معلولان انجام شده که با حمایت‌های سازمان بهزیستی، در صدد تقویت این حمایت‌ها هستیم.

عطابخش از تشکیل ستاد مناسب سازی کشور در یزد خبر داد و گفت: این ستاد فردا با حضور رئیس سازمان بهزیستی در یزد تشکیل جلسه خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز