تهیه ۲۸۰ دست لباس گرم برای کارتن خواب ها در پویش «گرمای همدلی»

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۴:۲۵
کد خبر: ۱۱۱۱۲۶۹
تهیه ۲۸۰ دست لباس گرم برای کارتن خواب ها در پویش «گرمای همدلی»
معاون سازمان اجتماعی و مشارکت های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و اسکان به افراد بی‌خانمان اظهار کرد: از نیمه آبان‌ماه با آغاز فصل سرد و شدت گرفتن برودت هوا، گرمخانه های ثابت و سیار در مناطق مختلف شهر شروع به کار کردند. ساماندهی افراد کارتن‌خواب، توسط گروه‌های مردمی و مددکار بدون هیچگونه اجبار و برخورد قهری صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رضا دانایی سیج افزود: ۸۶ نفر اعم از فعالان مدنی، مسئولین شهری، اعضای شورای اجتماعی محلات و گروه‌های داوطلب، به صورت شبانه در مکان‌های تجمع افراد بی‌خانمان حضور یافته و از آنان برای استفاده از امکانات گرمخانه ها دعوت به عمل آوردند.

معاون سازمان اجتماعی و مشارکت های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری بیان کرد: تعداد دو هزار ۲۸۰ پرس غذای گرم در این بازه زمانی، میان افراد کارتن‌خواب در محل تجمع آنان توزیع شد. همچنین چهار هزار و ۴۰۰ ماسک میان این شهروندان برای جلوگیری از شیوع کرونا، توزیع شد.

دانایی خاطرنشان کرد: پویش «گرمای همدلی» با هدف تهیه و توزیع لباس گرم برای کارتن‌خواب ها راه‌اندازی شد. تاکنون ۲۸۰ دست لباس گرم، میان این افراد برای جلوگیری از سرمازدگی آنان در روزهای سردسال، توزیع شده و علاوه بر این عموم شهروندان می‌توانند برای مشارکت در این پویش با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس گرفته و از روال اهدای البسه گرم اطلاع پیدا کنند.

در مناسبت‌های مختلف، غذای گرم، پک بهداشتی، خدمات بهداشتی و درمانی در محل تجمع افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان‌ و در گرمخانه ها نیز با حضور گروه های مردمی و اعضای شورای اجتماعی محلات توزیع شده است.

 

نظر شما