معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان:

پایش قیمت ها در فروشگاه های بزرگ سمنان آغاز شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۴:۵۱
کد خبر: ۱۱۱۱۷۷۸
پایش قیمت ها در فروشگاه های بزرگ سمنان آغاز شد
معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: رصد و پایش قیمت‌ها در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای استان از سوی ۱۰ تیم در قالب طرحی در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مهدی یحیایی روز سه شنبه به رسانه ها افزود: در این طرح ، گشت های نظارت و بازرسی از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای با اولویت گروه کالاهای اساسی و مورد نیاز در استان تشدید خواهد شد.

وی عنوان کرد: این طرح توسط ۱۰ تیم توسط بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف در مرکز استان سمنان انجام و از ظرفیت های تشکل های غیردولتی و دیگر دستگاههای دولتی در قالب گشت های مشترک نیز استفاده می شود و در سایر شهرستانهای استان نیز به زودی اجرا می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در این طرح تمام اقلام قابل عرضه در فروشگاه های بزرگ از نظر قیمت و فراوانی، رصد و پایش می شود و همچنین تخفیف های اعمال شده توسط این واحدها و چندگانگی قیمت فروش کالا ، توسط کارشناسان و بازرسان این سازمان مورد بررسی قرار می گیرد.

یحیایی افزود: تمام فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای در استان سمنان موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف شامل گرانفروشی، نصب نکردن قیمت ، فقدان صدور فاکتور و امتناع از عرضه کالا و را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

حدود ۳۰ هزار و ۲۰۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب در هشت شهرستان استان سمنان وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز