مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان:

پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا اصلی ترین زیستگاه قوچ و میش در استان است

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۵:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۱۷۷۹
مهرداد فتحی بیرانوند بر رفع مشکلات زیست محیطی ازنا از جمله بحث کشتارگاه و دفن اصولی زباله ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ فتحی بیرانوند درجلسه شورای اداری  ازنا ،اظهارکرد: امروزه محیط زیست به یک مساله مهم جهانی تبدیل شده و چالشهای زیست محیطی از اصلی ترین چالشهای قرن اخیر محسوب می شوند.

اوافزود: بی توجهی به مسائل زیست محیطی و عدم رعایت پروتکل های بین المللی توسط برخی کشورها باعث تغیرات دمایی کره زمین شده است.

فتحی بیرانوند  با اشاره به فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت محیط زیست،تصریح کرد: بر اساس نص صریح قانون، احادیث دینی، فرمایشات مقام معظم رهبری و وظیفه اجتماعی باید همگی در حفظ محیط زیست و رعایت قوانین زیست محیطی کوشا باشیم.

او با تاکید بر رفع مشکلات زیست محیطی ازنا از جمله بحث کشتارگاه و دفن اصولی زباله ها از دستگاههای متولی خواست تا با همکاری و تعامل در رفع این مشکلات کوشا باشند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: شهرستان ازنا از جمله شهرستانهای صنعتی استان به شمار می رود که نظارت کامل زیست محیطی بر وضعیت زیست محیطی صنایع آن صورت می گیرد.

فتحی بیرانوند همچنین پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا را اصلی ترین زیستگاه قوچ و میش در استان دانست  و بر تجهیز این منطقه به امکانات حفاظتی تاکیدکرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز