دیدار نماینده کردستان با معاون وزیر راه؛

رفع موانع تکمیل پروژه راه آهن همدان_سنندج

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۱:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۱۹۹۷
رفع موانع تکمیل پروژه راه آهن همدان_سنندج
تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه انتخابیه در دیدار نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر راه وشهرسازی ومدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل ونقل مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. 

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛محسن فتحی پیش از این با طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی در خصوص پیشروی کند پروژه بزرگراه کرمانشاه ـ میاندوآب اعتراض کرده بود.

فتحی با بیان اینکه بزرگراه کرمانشاه ـ میاندوآب کریدور توسعه غرب کشور است، گفت: طول این پروژه در استان کردستان بیش از 312 کیلومتر است و تکمیل آن علاوه بر آنکه به بهبود شرایط ترافیکی و حمل و نقل جاده ای می انجامد باعث کاهش زمان سفر و کاهش چشمگیر تصادفات در استان کردستان می شود.

نماینده مردم کردستان افزود: این بزرگراه باعث رونق سرمایه گذاری ملی و منطقه ای و توسعه صنعت گردشگری در استان کردستان می شود.

فتحی با طرح این سوال که چرا با وجود گذشت بیش از 16 سال از آغاز عملیات اجرایی این پروژه مهم و ملی، روند احداث آن در کردستان با کندی پیش می رود؟ بر کم کاری های صورت گرفته در رفع موانع پیشرفت پروژه تاکید کرد.

محسن فتحی پس از اخذ دستور وزیر راه و شهرسازی برای توسعه زیرساخت های حمل و نقل در کردستان با خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل ونقل کشور دیدار کرد.

در این دیدار با رایزنی های نماینده کردستان مقرر شد از 10 قطعه باقی مانده بزرگراه کرمانشاه ـ میاندوآب، 5 قطعه آن تا خرداد 1400 به بهره برداری برسد و 5 قطعه باقی مانده نیز در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی گردد.

همچنین تکمیل پروژه راه آهن و جاده سنندج ـ مریوان نیز از دیگر موارد مطرح شده بود که از سوی محسن فتحی بر لزوم تسریع در اجرای آن ها تاکید شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز