پیشرفت ۶۵ درصدی عملیات ساخت مسکن محرومین در شهرستان سنندج

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۱۲۲۸۶
پیشرفت ۶۵ درصدی عملیات ساخت مسکن محرومین در شهرستان سنندج
معاون عمرانی فرماندار شهرستان سنندج با اشاره به ساخت 170 واحد مسکونی در شهرستان از پیشرفت 65 درصدی پیشرفت این طرح ابراز رضایتمندی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ منصور مولانایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان سنندج، از تفاهم نامه سازمان برنامه و بودجه استانداری کردستان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای اجرایی شدن پروژه احداث مسکن محرومین روستایی در آبان ماه سال1398 خبر داد و اظهار داشت: سهمیه در نظر گرفته شده برای شهرستان سنندج با اولویت خانواده های تحت پوشش نهاد های حمایتی(کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی) دویست و پنجاه و پنج واحد بوده مه با پیشرفت رضایت بخش 65 درصدی پروژه تاکنون احداث یکصدوهفتاد واحد به پایان رسیده و تحویل این خانواده ها داده شده است.

وی اظهار داشت: با تلاش و هماهنگی قابل قبولی که در اجرای پروژه وجود دارد ساخت واحد های باقی مانده بدون وقفه در حال انجام است.

 در ادامه رسولی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سنندج نیز با اشاره به حمایت همه جانبه دولت و بنیاد مسکن از خانواده های تحت پوشش و واجد شرایط افزود: با هدف حمایت از خانواده های هدف در این پروژه تسهیلاتی شامل پرداخت پنجاه میلیون تومان وام بدون بهره و بیست و پنج میلیون تومان تسهیلات بلاعوض در نظر گرفته شده که گام به گام در حین ساخت واحد ها پرداخت می شود.

وی در پایان با اشاره به حمایت صدرصد از ساخت واحد های مسکونی برای نیازمندان عنوان کرد: در این پروژه ایمنی و کیفیت واحدهای مسکونی شرط اول کار بوده که در این راستا هزینه های صدور پروانه های ساختمانی، تهیه نقشه و نظارت نیز به صورت رایگان به متقاضیان ارائه می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز