شهادت حاج قاسم سلیمانی همه را در اخراج آمریکا از منطقه هم صدا کرد

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۲۰:۰۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۱۲۳۵۱
شهادت حاج قاسم سلیمانی همه را در اخراج آمریکا از منطقه هم صدا کرد
معاون سیاسی سازمان بسیج گفت: شهادت حاج قاسم یک هم‌صدایی در منطقه ایجاد کرد که آمریکا باید از منطقه خارج شود و تبدیل به یک مطالبه اساسی در جوامع غرب آسیا شد.

به گزارش برنا؛ قاسم حبیب‌زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفان در برنامه "سلام سردار" اظهار کرد: افراد انقلابی و غیرانقلابی حاج قاسم را به عنوان قهرمان ملی می‌شناختند و می‌شناسند. شهادت حاج قاسم یک هم‌صدایی در منطقه ایجاد کرد که آمریکا باید از منطقه خارج شود و تبدیل به یک مطالبه ساسی در جوامع غرب آسیا شد.

وی افزود: سردار سلیمانی منادی وحدت بود چرا که هر قشری با هر اعتقادی و هر فردی با هر اعتقاد سیاسی، دوست‌دار و عاشق سردار سلیمانی بودند و هستند و نسبت به سردار هیچ موضع‌گیری خاصی نداشتند.

حبیب زاده اظهار کرد: ویژگی‌ای که سردار داشتند و در شرایط کنونی باید همه ما از آن تبعیت کنیم حفظ وحدت در میان ملت است. همه منطقه تمرکز خود را بر بیرون راندن آمریکا از منطقه گذاشته‌اند که یقینا بیرون کردن آمریکا از منطقه آغاز فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد بود. عاقبت شهیدی که می‌گفت تا من زنده‌ام نمی‌گذارم حاج قاسم شهید شود

مهدی طارمی برادر شهید هادی طارمی، محافظ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در برنامه "سلام سردار" گفت: شهید هادی بسیار در رعایت حدود و چارچوب‌های الهی سفت و سخت بود و به خوبی رعایت می‌کرد. از همان دوران کودکی فردی شجاع و نترس بود.

وی ادامه داد: توانایی در آمادگی جسمانی و مهارت در تیراندازی سبب شد وی در زمینه حفاظت انتخاب شود. یکی ویژگی‌های هادی که بسیار مورد تاکید سردار بود رازداری هادی بود. در چند سال اخیر هم‌نشینی و همراهی هادی با سردار دقیقا خصوصیت اخلاقی شبیه و نزدیک به سردار می‌شد.

برادر شهید طارمی بیان کرد: برگزاری مجلس عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) و سیدالشهدا(ع) از برنامه‌هایی بود که هادی تا آخر زندگی خود ترک نکرد.

وی خاطرنشان کرد: هادی فقط صرف وظیفه و شغل و نظامی‌گری در کنار حاج قاسم نبود بلکه مهم‌تر از آن بحث مرید و مراد بود و دلبستگی خاصی به حاج قاسم داشت و حتی برای لحظه‌ای نمی‌خواست سردار را تنها بگذارد چون می‌دانست حاج قاسم دُر گران‌بهایی است که اگر غافل شود ممکن است بعدا پشیمان شود.

برادر شهید طارمی تصریح کرد: شهید طارمی همیشه می‌گفت تا من زنده‌ام نمی‌گذارم حاج قاسم شهید شود و در نهایت طوری حاج قاسم را به شهادت رساندند که محافظانش شرمنده حاج قاسم و مردم نشدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز