آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۱۰ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۳:۳۷:۳۱
کد خبر: ۱۱۱۲۴۳۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۱۰ دی ۹۹
آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل نشان می‌دهد که با بستری شدن ۲۵۸ بیمار مبتلا به کووید.۱۹، آمار بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی این استان به میانگین ۱۰ ماه گذشته رسیده است.

به گزارش برنا؛ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل امروز اعلام کرد که طی شبانه‌روز گذشته ۳۴ فرد جدید به کرونا مبتلا شده‌اند که ۷۹ نفر کمتر از بالاترین آمار ثبت شده در این زمینه است.

همچنین، شواهد آماری نشان می‌دهد که پس از ۲ ماه همه‌گیری گسترده در موج سوم شیوع کرونا در استان اردبیل و با ثبات وضعیت شیوع این بیماری، با تک رقمی شدن آمار فوتی‌ها طی ۲ هفته گذشته، تعداد فوتی مبتلایان به کووید.۱۹ نیز کاهش یافته است.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر از مبتلایان به کرونا جان خود را از دست دادند که ۱۸ نفر کمتر از بالاترین رکورد ثبت شده در این استان است.

براساس گزارش رسمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، با بستری بودن ۷۰ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان، کاهش آمار بیماران بدحال بستری در مراکز درمانی استان آغاز شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با اشاره به نارنجی شدن وضعیت شیوع کرونا در این استان از حدود ۲ هفته پیش اعلام کرد: تاکنون یک‌هزار و ۲۸۳ نفر در این استان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

دکتر شهرام حبیب‌زاده با اشاره به ترخیص ۲۷ نفر از مبتلایان بستری در مراکز درمانی استان پس از بهبودی نسبی در ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: تعداد بستری افراد بدحال مبتلا به کرونا در استان طبق انتظار و پیش بینی انجام شده روند نزولی گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل بیان کرد: مردم برای کنترل بیماری کرونا باید احتیاط بیشتری کرده و با جدیت بالا، مقررات اعلام شده از جمله استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی حداقل ۱.۵ متری را رعایت کنند.

دکتر حبیب‌زاده همچنین در پایان با اشاره به تثبیت و کاهش جزیی شیوع کرونا در استان اردبیل اضافه کرد: با توجه به روند شکننده شیوع کرونا، همراهی مردم و رعایت پروتکل‌های کنترل این بیماری بسیار ضروری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز