نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران:

باید نگاه ویژه و توجه بیشتری به حوزه مخابرات استانهای زاگرس نشین داشته باشیم

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۴:۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۱۱۲۴۶۶
باید نگاه ویژه و توجه بیشتری  به   حوزه مخابرات استانهای زاگرس نشین  داشته باشیم
سید اسدالله دهناد گفت:اعتقاد دارم که باید به استانهای زاگرس نشین نگاه ویژه و توجه بیشتری داشته باشیم .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛  دهناد روز چهارشنبه  در مراسم معارفه سرپرست مخابرات لرستان  ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز شهادت سردار سلیمانی ، یاد و خاطره ی 6300 شهید استان لرستان را گرامی داشت و اظهارکرد: استان لرستان سابقه درخشانی در هشت سال دفاع مقدس داشته و همواره در صف مقدم دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی بوده است  .

اوبا اشاره به ظرفیت های سرشار انسانی و طبیعی لرستان ، عنوان محروم را شایسته این استان ندانست و افزود: توانمندیهای این استان  تاکنون ناشناخته مانده است.

دهناد  با تاکید بر اینکه در حال حاضر اهمیت فناوری اطلاعات بصورت روز افزون در دنیا مورد توجه ویژه قرار گرفته است ،تصریح کرد: حوزه ارتباطات در زمان کنونی با تمام توان در خدمت همه ارکان نظام است و تمام قوا از آن بهره مند میشوند.

اوبا تاکید بر اینکه امروز سیستم مخابرات یک دستگاه درون گرا نیست، عنوان کرد: مخابرات در حال حاضر بعوان یک سیستم فرابخشی و موتور محرکه تمام بخشها از تامین امنیت گرفته تا حوزه های اجتماعی ، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و … محسوب میشود.

دهناد گفت : توسعه مخابرات به کاهش فاصله طبقاتی کمک می کند و اعتقاد دارم که باید به  استانهای زاگرس نشین نگاه ویژه و توجه بیشتری داشته باشیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز