مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

اتمام راه آهن سنندج – همدان ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۴:۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۱۱۲۴۸۸
اتمام راه آهن سنندج – همدان ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه در پروژه ساخت راه آهن همدان – سنندج تاکنون 1100 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است گفت: با پیش بینی های انجام شده اتمام این پروزه 1000 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد. 

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ محمدصدیق ثابتی اظهار کرد:عملیات زیرسازی و روسازی راه آهن سنندج – همدان در جبهه های مختلف در حال انجام است به صورتی که تا کنون زیر سازی قطعه یک به طول 64 و نیم کیلومتر 84 درصد، قطعه دوم به طول 65 ونیم کیلومتر 75 درصد و زیر سازی قطعه سوم نیز 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ثابتی خاطرنشان کرد: روسازی و ریل گذاری از طرف همدان بطور مکانیزه شروع شده که به علت کمبود مصالح از جمله ریل مقداری از برنامه عقب هستیم که با رایزنی های صورت گرفته به زودی این مشکل برطرف خواهد شد.

وی یادآور شد: از طرف سنندج نیز ریل گذاری دستی در حال انجام است و کار به خوبی پیش می رود و در مجموع تاکنون حدود 45 کیلومتر ریل گذاری انجام شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد: تا پایان سال 97 حدود 100 میلیارد تومان برای ساخت راه آهن سنندج – همدان هزینه شده و در سالهای 98و 99 با پیگیری های مداوم مدیران ارشد استان از جمله مهندس مرادنیا استاندار و دکتر نصراللهی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و هم چنین مجموعه مدیران وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه حدود 1000 میلیارد تومان اعتبار به پروژه اختصاص یافته است.

 ثابتی با اشاره به پیشرفت مناسب 65 درصدی در احداث ایستگاه سنندج گفت: پیش بینی ما این است که با توجه به افزایش سرسام آور در قیمت ها اتمام این پروژه مهم و حساس برای کشور و استان، 1000 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد که در دستور کار قرار گرفته و اراده همه مدیران و مسئولین چه در استان و چه در سطح ملی بر اتمام پروژه است که انشاالله در سال 1400 محقق خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز