هیچ مشکلی از بابت تامین زمین برای اجرای طرح ملی مسکن در آذربایجان‌غربی وجود ندارد

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۵:۵۱:۰۸
کد خبر: ۱۱۱۲۵۶۲
هیچ مشکلی از بابت تامین زمین برای اجرای طرح ملی مسکن در آذربایجان‌غربی وجود ندارد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت با اشاره به ظرفیت های مناسب ستادهای بازآفرینی شهری ، گفت: ستاد های بازآفرینی شهری در استان برای جذب اعتبارات بازآفرینی فعالتر عمل کنند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، آیدین رحمانی روز چهارشنبه درشانزدهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار و یکصد و هفتمین جلسه شورای تامین مسکن استان با اشاره به اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای طرح های بازآفرینی شهری در کشور، از شهرداران استان خواست تا با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به شناسایی و تعیین محلات برای اجرای طرح های بازآفرینی شهری در شهرهای مختلف اقدام نمایند.

وی گفت: برای جذب اعتبارات بازآفرینی باید ستادهای بازآفرینی شهرهای استان فعالتر عمل کنند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: هیچ مشکلی از بابت تامین زمین برای اجرای این طرح وجود ندارد و از دستگاه های متولی می خواهیم اجرای این طرح را با توجه به زمان بندی های اعلام شده با جدیدت پیگیریی و اجرا کنند.

وی همچنین گفت: در راستای اجرای طرح ملی مسکن در برخی از شهرهای استان افراد می توانند از واحد های مسکن مهر که متقاضی ندارند بهره مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح سد کانی سیب بصورت وبینار با حضور ریاست جمهور خبر داد و گفت: این سد فردا در راستای اجرای طرح های احیای دریاچه ارومیه به بهره برداری می رسد.

وی اظهار امیدواری کرد: با اتمام و بهره برداری از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه تا پایان سال ۶۰۰ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه واریز شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز