مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا:

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد بارز ولایتمداری بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۰۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۲۵۹۰
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد بارز ولایتمداری بود
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد بارز ولایتمداری و حرکت در مسیر ولایت، رهبری و نظام اسلامی بود.

به گزارش برنا؛ حجت‌الاسلام علی متین روز چهارشنبه در مراسم نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و اربعین شهید محسن فخری زاده، با بیان اینکه این شهید والامقام نماد اخلاص، مردمداری و ولایت‌مداری بود، افزود: سردار سلیمانی محبوب ملت و الگوی ملی ایرانیان است که در زمان حیات خود و در صحنه عمل و عرصه سیاسی به نمونه‌ای موفق برای الگو قرار گرفتن در سطح ملی و حتی فراملی مبدل شده بود.  

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به برکت بصیرت خود محبوب مسلمانان جهان شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی به لحاظ دارابودن صفات ارزنده، خصیصه های نیکو و داشتن بصیرت در زمره آن دسته از انسان های نادری قرار گرفت که اکنون به الگویی برای آزادیخواهان تبدیل شده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در خصوص وصیت وی به ملت ایران بیان کرد: وصیت حاج قاسم سلیمانی برای ملت ایران حمایت از ولایت فقیه و داشتن بصیرت بود تا اسلام، نظام و رهبری حفظ و برای همیشه ماندگار باشد.

حجت‌الاسلام متین افزود: وی به واقعیت سردار دلها بود زیرا تنها برای اسلام و رضایت خدا کار کرد و در این راه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وی در خصوص فتنه سال ۱۳۸۸ ادامه داد: در این سال به دلیل نبود بصیرت عده ای باعث دچار فتنه شده و با پا در رکاب دشمن گذاشتن و حضور خود قصد داشتند انقلاب را از میان بردارند.

وی افزود: مردم در نهم دیماه با حضور و بصیرت عالی خود باعث شدند که فتنه دشمنان خارجی که با همکاری دشمنان داخلی برنامه ریزی شده بود را در نطفه خفه کنند.

سردار سلیمانی به خاطر امنیت و آسایش جهان اسلام جان خود را فدا کرد

امام جمعه بوکان با بیان اینکه خدمات سردار سلیمانی  برای تامین امنیت جهان اسلام غیرقابل انکار است، گفت: این شهید بزرگوار در راه دفاع از پرچم‌ اسلام و مقدسات اسلامی تلاش وصف ناپذیری داشت و ‌زحماتی که ایشان برای پاسداری از جهان اسلام کشید، هرگز از ذهن و خاطر مردم فراموش نمی‌شود.

ماموستا ملا عباس احمدی افزود: ترس دشمنان از حاج قاسم سلیمانی باعث شده که ناجوانمردانه و در تاریکی شب وی را به شهادت برساند.

وی با بیان اینکه دشمنان وحدت مسلمانان را هدف قرار داده و می‌خواهند امت اسلامی را با امت اسلام از بین برده و نابود کنند بیان کرد: اتحاد و همدلی همواره باید در میان امت اسلامی وجود داشته باشد و کسی که در میان مسلمانان تفرقه ایجاد می‌کند باید از صحنه روزگار محو شود.

در پایان این مراسم از یکی از رزمندگان مدافع حرم ، یکی از مدافعان سلامت، رییس بیمارستان شهید قلی پور و یکی از تولیدکنندگان این شهرستان تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز