مقتدایی:

حاج قاسم سلیمانی آرمان امام خمینی(ره) در وحدت جهان اسلام را محقق کرد

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۲۵۹۴
حاج قاسم سلیمانی آرمان امام خمینی(ره) در وحدت جهان اسلام را محقق کرد
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت امت اسلامی از آرمان‌‎های انقلاب بوده که حاج قاسم سلیمانی به عنوان پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) آن را محقق کرد.

به گزارش برنا؛ عباس مقتدایی با اشاره به سالروز ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست تروریست‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد و شاخصه‌های مردم‌پذیری سردار سلیمانی اظهار کرد:  وحدت امت اسلامی از آرمان‌‎های انقلاب اسلامی و همه ملت‌های مسلمان بوده که حاج قاسم سلیمانی به عنوان پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) آن را محقق کرد.

وی گفت: سردار سلیمانی در راستای وحدت میان امت اسلامی حرکت عملی داشت و با ایجاد همدلی توانست تهدیدهای دشمنان را از ملت‌های مسلمان دور کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی با الهام از روحیه انقلاب اسلامی، نقش این انقلاب را در کشورهای همسایه و برخی ملت‌های مسلمان به خوبی ایفا کرد و عنوان یک سرباز نظام اسلامی فعالیت کرد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سپهبد سلیمانی همانگونه که سیدجمال‌الدین اسدآبادی به عنوان منادی وحدت مورد اقبال قرار گرفت، یک چهره بین‌المللی مقاومت شناخته می‌شود و عصاره روحیه فداکاری و ایثار انقلاب اسلامی بود.

مقتدایی خاطرنشان کرد: همانگونه که قدرت نرم ایران در میان آزادیخواهان دنیا نفوذ کرده، محبت سردار سلیمانی هم در دل آنان جاری شده است و این جایگاه قطعاً در آینده پررنگ‌تر خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شواری اسلامی در پایان گفت: شهید سلیمانی فردی نظاره‌گر نبود، بلکه صحنه کار را می‌دید و خود در میانه صحنه حاضر می‌شد و مردم میدان عمل بود و در عمل نشان می‌داد که چگونه باید سخن گفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز