رمز محبوبیت و موفقیت سردار قاسم سلیمانی احیا مکتب امام خمینی(ره) است

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۰:۰۸
کد خبر: ۱۱۱۲۵۹۷
رمز محبوبیت و موفقیت سردار قاسم سلیمانی احیا مکتب امام خمینی(ره) است
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان و از همرزمان سردار سلیمانی، گفت: مکتب شخصیتی و اخلاقی شهید حاج قاسم سلیمانی برگرفته از آموزه های ناب اسلامی است و رمز محبوبیت و موفقیت سردار در این است که ایشان مکتبی را احیا کرد که امام خمینی(ره) بنیانگذار آن بود.

به گزارش برنا؛ سردار مهدی ظفری در گفتگویی با تاکید بر اینکه سیره شخصیتی ، اخلاقی و مدیریتی سردار سلیمانی نشات گرفته از مکتب امام راحل است، خاطرنشان کرد:  دانشگاه ها، مراکز علمی و حوزوی می‌بایست مرام و اندیشه سردار سلیمانی را با هدف کشف ویژگی های ناب و ناشناخته شخصیتی ایشان مورد تحقیق و پژوهش قرار دهند.

وی افزود: سردار شهید قاسم سلیمانی علاوه بر برخورداری از ویژگی هایی نظیر اخلاص و  دوری از قشری نگری، هدف از شکل گیری انقلاب اسلامی را تشکیل حکومت جهانی می‌دانست و براین باور بود که هدف اصلی انقلاب اسلامی، تشکیل یک حکومت جهانی است.

سردار ظفری اظهار داشت: شهید سلیمانی فرمایشات امام راحل مبنی بر لزوم تشکیل یک حکومت جهانی به عنوان هدف غایی انقلاب و جمهوری اسلامی را به خوبی درک کرده و باور داشت و برهمین اساس رویکرد راهبردهای مدیریتی ایشان، جهانی بود به نحوی که تشکیل محور مقاومت را می توان برگرفته از همین اندیشه و باور دانست.

وی با اشاره به اقدامات موثر  سردار سلیمانی در تشکیل گروههای مقاومت برای حراست و پاسداشت از ارزش های اسلامی، گفت: هیچ فرمانده نظامی حتی در صورت داشتن برتری نسبت به دشمن نمی تواند نتیجه عملیات را پیش بینی کند، اما سردار سلیمانی به دلیل برخورداری از توانمندی و قابلیت های ویژه و منحصربفرد، با قاطعیت پایان حیات داعش را اعلام کرد که همگان شاهد تحقق این مهم بودند.

سردار ظفری با بیان اینکه نگاه شهید سلیمانی به مردم قشری نبود، افزود: ریسک پذیری و شجاعت در عرصه مدیریت و فرماندهی از ویژگی های برجسته شخصیت حاج قاسم بود و همواره مردم را محرم و صاحب اصلی انقلاب و کشور می دانست و همواره تاکید داشت که همه داشته هایش متعلق به مردم است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی هیچ گاه قائل به تفکر خودی و غیرخودی در سطح جامعه و کشور نبود، تصریح کرد: ایشان همواره تاکید می کرد که «فکر نکنید افرادی که دچار انحراف می شوند از ما جدا هستند و ما وظیفه ای در قبال آنها نداریم».

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزود: بیان کرد: آرمان شهید سلیمانی شهادت در راه خدا و خدمت به مردم بود و تاکید می کرد که در هر پست و مقامی که هستیم باید بهترین عملکرد را در راستای انجام وظیفه و خدمت به مردم و کشور داشته باشیم.

همرزم شهید سلیمانی در پایان تاکید کرد: شناخت ابعاد شخصیتی، رفتاری و وجودی سردار سلیمانی نیازمند کار علمی، تحقیقاتی و پژوهشی است تا بتوانیم رمز و راز موفقیت و محبوبیت کم نظیر و خیره کننده ایشان را به عنوان «سردار دلها» درک کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز