سردار سپاه پاسداران:

حاج قاسم سلیمانی خود را با تمام وجود خدمتگزار مردم می‌دانست

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۱:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۲۶۱۳
حاج قاسم سلیمانی خود را با تمام وجود خدمتگزار مردم می‌دانست
پورجمشیدیان یکی از سرداران سپاه در حاشیه مراسم یادبود شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش در باره این شهید بزرگوار صحبت کرد.

به گزارش برنا؛ علی اکبر پورجمشیدیان، سردار سپاه در حاشیه مراسم یادبود سالگرد شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی درباره این شهید بزرگوار عنوان کرد: امروز در فدراسیون جانبازان و معلولین مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفای او خصوصا پهلوان شهید وحید زمانی نیا را برگزار کردیم.

او ادامه داد: تمام ملت‌های رنج کشیده و مظلوم عالم به شهید سلیمانی به واسطه این نکته که احساس می‌کردند حاج قاسم شخصیتی است که می‌تواند تمام مشکلات آن‌ها را برطرف کند و در راه آرمان آن‌ها فداکاری می‌کند، محبت خاصی داشتند.

او گفت: من احساس می‌کنم که حق این شهید بزرگوار است که همه ملت ما شخصیت او را بشناسند و از او الگو بگیرند.

او ادامه داد: یک نزدیکی و مشابهت خاصی بین پهلوان‌های ورزشی و رزمنده‌های کشورمان وجود دارد؛ از این جهت که همه این بزرگواران آن چه که در توان دارند را برای سربلندی پرچم کشورمان و این ملت پای کار می‌آورند.

او در پایان درباره مهمترین ویژگی شهید سردار سلیمانی عنوان کرد: صداقت و اخلاص حاج قاسم و مخصوصا مردم دار بودن او از مهترین ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود. او با تمام وجود خود را خدمتگزار مردم می‌دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز