عضو شورای شهر کرج:

کیوسک‌های غیرمجازسطح شهر کرج ساماندهی می‌شوند

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۸:۴۴:۲۵
کد خبر: ۱۱۱۲۷۳۶
کیوسک‌های غیرمجازسطح شهر کرج ساماندهی می‌شوند
عضو شورای شهر کرج گفت: در راستای طرح ساماندهی کیوسک های غیرمجاز سطح شهر کرج شناسایی و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، فریده بزنی با  اشاره به کلیات اجرای طرح ساماندهی کیوسک های سطح شهر کرج اظهار کرد: با عنایت به اینکه حدود 40 سال از فعالیت دکه ها در سطح شهر کرج و استقرار سازه های فلزی نامناسب شهرداری کرج می گذرد مدیریت شهری تصمیم به ساماندهی دکه های مطبوعاتی گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: ساماندهی بصری و منظر شهری سازه ها و المان های وضع موجود دکه های سطح شهر، ساماندهی فضای تبلیغی،ساماندهی جانمایی مکانی و ساماندهی قرار داد به روزرسانی مبالغ ریالی امور حقوقی ازکلیات اجرای این طرح است.

بزنی بیرانوند با  اشاره بر لزوم تعامل و همکاری سایر دستگاه های ذیربط برای تحقق این مهم بیان کرد: دکه های مطبوعاتی باید با توجه به عنوان تابلو  که بر روی آن ها هست بیشتر فضای خود را به فروش مطبوعات و نشریات اختصاص دهند در حالیکه برعکس بوده و در کنار فروش دیگر اقلام فضای کوچکی را به مطبوعات اختصاص می دهند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج یادآور شد: رسالت اصلی دکه های مطبوعاتی فعالیت های فرهنگی است ولی متاسفانه کیوسک های مطبوعاتی تخلفاتی همچون تغییر کاربری در فروش محصولات  و افزایش سایز دکه ها و انجام بسیاری از تبلیغات شهری را انجام می دهند که ان شالله با اجرای طرح سازمان ساماندهی مشاغل شهری کیوسک ها ساماندهی شوند.

بزنی بیرانوند با بیان اینکه کیوسک های مطبوعاتی یکی از مناظر مهم شهر بوده و همواره در دید شهروندان قرار دارد و به همین دلیل توجه به زیبایی آن ضروری است، خاطرنشان کرد: تصمیم داریم تا طرح جایگزینی کیوسک های قدیمی با نوع جدید آن را در شهر اجرایی کنیم و در این پروژه نیز از طرح های زیبا و مدرن برای این کیوسک ها استفاده نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز