رییس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی خبر داد

رتبه نخست خراسان رضوی در طرح ملی ورزش در خانه

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۲۷۵۴
رییس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی موفق شد در فاز دوم طرح ورزش در خانه، مقام اول کشور را از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هانیه امانی در این خصوص اظهار کرد: با تلاش و همت ۳۰ رییس ورزش و جوانان شهرستان های استان و ۵۰ هیات ورزشی  توانستیم در فاز دوم طرح ورزش در خانه مقام اول کشوری را کسب کنیم.

وی ضمن اشاره به تهیه و تولید بیش از ۶ هزار کلیپ  تمرین در خانه گفت: در ساخت کلیپ های آموزشی، مسابقات مجازی، نقاشی، لایو های اینترنتی و وبینار های آموزشی هم پیشتاز بودیم. 

امانی افزود: خراسان رضوی بیشترین مشارکت مردم در برنامه های ورزش همگانی در کشور را دارد که به تایید وزارت و سازمان ملی آمار ایران رسیده و این موضوع با تلاش و همت زحمت کشان توسعه  ورزش همگانی کشور میسر شده است.

وی  در ادامه با اشاره به محدودیت های کرونایی گفت: جامعه ورزش در کنار مدافعان سلامت  با رعایت پروتکل های بهداشتی فعال بودند و مردم را به ورزش در کنار خانواده تشویق نمودند و الحمدالله موفق بودند .

لازم به توضیح است؛ در فاز اول این طرح هم، خراسان رضوی مقام اول کشور را کسب کرده بود و چهار سال پیاپی  در ارزیابی کشوری این گروه مقام اول کشوری را دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز