مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی:

انتظار داریم پیمانکاران شرکت گاز تعهدات سال‌جاری خود را به طور کامل عملی کنند

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۳:۵۱
کد خبر: ۱۱۱۲۷۵۶
انتظار داریم پیمانکاران شرکت گاز تعهدات سال‌جاری خود را به طور کامل عملی کنند
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی اعلام کرد: انتظار داریم، پیمانکاران تعهدات خود را تا پایان امسال عملی کنند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علیرضا شیخی، در نشست هم‌اندیشی پیمانکاران شرکت گاز، گفت: با توجه به امکانات موجود، انتظار داریم، برنامه‌ریزی‌ای که برای امسال داشته‌ایم تا پایان امسال تحقق یابد و مطمئن‌ایم با تلاش بیشتر پیمانکاران و مشاورین، تعهد آنها برای امسال، به طور کامل تحقق می‌یابد.

وی با اعلام اینکه عملکرد پیمانکاران شرکت گاز استان قابل تقدیر است، افزود: پیمانکاران باید تا پایان سال جاری پروژه‌های جاری را با قدرت و سرعت پیش ببرند و نگرانی از بابت مطالبات خود نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه همه سعی ما بر این است تا پایان سال تعهدات خود نسبت به پیمانکاران را به طور کامل پرداخت کنیم، اظهار کرد: در این خصوص قول‌های مساعدی نیز از شرکت ملی گاز گرفته‌ایم و می‌کوشیم تا عید نوروز، تمام صورت وضعیت‌های پیمانکاران را بپردازیم.

شیخی با تاکید بر اینکه امروز هر کسی که با تعمد و غرض، مانع پیشرفت پروژه‌ها شود از نظر من خائن است، گفت: پیمانکاران باید در اجرای پروژه‌ها دقت نظر بیشتری داشته و کارها را بدرستی، تعهد و مسئولیت پذیری بالایی پیش ببرند و از سوی دیگر، واحدهای مرتبط و ناظر شرکت گاز هم نظارت خود در اجرای پروژه‌ها را با تدقیق عملیاتی کنند.

در این جلسه، پیمانکاران نسبت به ارائه نکته نظرات و پیشنهادات خود جهت بهبود روند اجرای پروژه‌ها و نیز طرح پرسش‌های‌شان پرداختند.

مبنای محاسبه پرداخت تعلیقی‌ها، تامین کسورات ماده ۳۸ تامین اجتماعی، تسریع در رفع معارضین ملکی و نوع کالاهای مصرفی پروژه‌ها از جمله نکته نظرات و پرسش‌های مطرح شده از سوی پیمانکاران در این جلسه بود که از سوی مدیریت شرکت گاز آذربایجان‌غربی به آنها پاسخ داده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز