دیداری از جنس صداقت و صراحت؛

تقدیر مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از سالها تلاش پیشکسوت خستگی ناپذیر ورزش استان

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۲۹۴۴
تقدیر مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از سالها تلاش پیشکسوت خستگی ناپذیر ورزش استان
سیف که از بنیان گذاران ورزش در استان می باشد دو واحد شخصی خود را در اختیار انجمن پیشکسوتان قرار داده و به اتاق فکر پیشکسوتان ورزشهای مختلف تبدیل نموده است.

 خبرگزاری برنالرستان -گروه ورزشی : شامگاه آخرین روز از پاییز بود بود که حشمت امان الهی مدیرکل ورزش و جوانان استان به اتفاق عزیزپور معاون ورزشی، زهره ای مدیر حراست و رجایی مدیر روابط عمومی به جهت دیدار و گفتگو با پیشکسوتان به دفتر انجمن پیشکسوتان ورزش استان رفت و ساعاتی در کنار باتجربه ها و استخوان خورد کرده های ورزش استان به گپ و گفتگو پرداخت  حضوری که به گفته پیشکسوتان تا قبل از آن عکس آن رخ می داده یعنی به گفته پیشکسوتان ورزش ، امان الهی اولین مدیری است که برای حضور در کنار پیشکسوتان پیش قدم شده و با حضور در دفتر انجمن دیداری صمیمی را در کنار این عزیزان رقم زد.

 

نکته قابل توجه این دیدار صمیمیت پیشکسوتان در کنار هم و وجه اشتراک آنها حول محور توسعه ورزش و کمک به اعتلای آن بود آنها با صداقت تمام درد دل های خود را با مدیرکل جوان و تازه نفس ورزش استان در میان گذاشتند و با صراحت کامل نیز به بیان انتظارات و توقعات انجمن از اداره کل پرداختند .

در ابتدای این دیدار سید نوراله سیف مرد متواضع ، استوار و خستگی ناپذیر ورزش استان و رییس انجمن پیشکسوتان ضمن ابراز خرسندی از دیدگاه و تفکر مدیرکل ورزش نسبت به پیشکسوتان ، دستاوردها و فعالیتهای انجمن پیشکسوتان ورزش استان را تشریح نمود و گلایه ها و بی مهری مدیران ورزش استان در سنوات گذشته را نیز متذکر شد و خواستار حمایت معنوی و همه جانبه دستگاه ورزش استان از پیشکسوتان شد .

سید نوراله سیف که در هیچ جای سخنانش ردی از درخواستهای مالی پیدا  نمی شود بر استفاده از ظرفیت باتجربه ها در فعالیتها و برنامه های ورزشی استان در راستای تقویت و ارج نهادن به فرهنگ پهلوانی و توسعه ورزش لرستان تاکید داشت.

سیف که از بنیان گذاران ورزش در استان می باشد دو واحد شخصی خود را در اختیار انجمن پیشکسوتان قرار داده و به اتاق فکر پیشکسوتان ورزشهای مختلف تبدیل نموده است خطاب به مدیرکل ورزش استان اظهار کرد: حرمت و احترام پیشکوتان برای ورزشی ها واجب است خدمات و زحمات پیشکسوتان ،پرورش قهرمانان لرستانی و درخشش آنها در سکوهای قهرمانی است به صراحت باید عرض شود آقایان اعتصامی ،عقیلی،خلیلی،دکتر چگنی ،گرشاسبی ،مغراضی،  شیرخانی، رفیعی  و جاودانه حق زیادی به گردن ورزش دارند و آنطور که باید و شاید قدر آنها دانسته نشده است .

پیشکسوت بی ادعای ورزش استان در ادامه گریزی به هیات ورزشهای دانشگاهی زد و با دغاع از عملکرد دکتر سپهوند مسئول این هیات بیان کرد: ورزش دانشگاههای استان در این مدت تحول چشمگیری داشته و با همت و درایت مسئولین و جوان باانگیزه جناب سپهوند در حال برنامه ریزی و فعالیتهای آتی خود هستند و در این زمینه مستلزم یاری، کم و مساعدت اداره کل ورزش نیز می باشد.

سید نوراله سیف در پایان ضمن تشکر و تقدیر از حضور ارزشمند حشمت امان الهی در کنار پیشکسوتان استان گفت: این حضور را به فال نیک می گیریم و در این فرصت اعلام می کنم انجمن نه تنها  هیچگونه انتظار و چشمداشت مالی از اداره کل ورزش  ندارد بلکه بارها با مراجعه برخی هیات ها به آنها نیز کمک مالی کردیم و منتی نیز بر سر کسی نداریم فقط عاشق و دلسوز و خواستار پیشرفت و اعتلای ورزش قهرمان خیز لرستان هستیم.

 

در ادامه این دیدار غلامحسین گرشاسبی از پیشکسوتان پرانرژی ورزش ، دکتر چگنی ،شیرخانی و دکتر سپهوند در سخنانی به بیان دیدگاهها و چالش های پیش روی ورزش استان پرداختند و خواستار تغییر رویه عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان شدند .

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار در سخنانی گفت: خیلی خوشحال هستم که سعادت و افتخاری نصیب ما شد که در جمع پیشکسوتان ورزش استان و جناب سیف عزیز قرار گیرم.

حشمت امان الهی گفت: شما پیشکسوتان سلبقه درخشان و اخلاق و منش پهلوانی بسیار بالایی دارید و بر اساس شاخصه های ممتاز ورزشی که در وجود شما هست وظیفه خود دانستیم جهت تقدیر در جمع پیشکسوتان حاضر شویم.

او افزود: قهرمانان امروز ورزش استان ،شاگردان دیروز شما و سایر پیشکسوتان هستند و سرمایه ها و پس اندازهای واقعی ورزش لرستان پیشکسوتان دلسوز ورزش می باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان ورزش لرستان با بیان اینکه بسیار جای خوشحالی و افتخار است که انجمن پیشکسوتان ورزش نه تنها وابستگی و انتظار مالی از دستگاه ورزش ندارد بلکه یار و حامی ورزشکاران و قهرمانان بوده اظهار کرد: شناخت جامع و کاملی از ظرفیت انجمن پیشکسوتان دارم بنابرین بنده نیز بدنبال اتفاقاتی هستم که ورزش استان تغییر رو به جلو و روبه رشدی در پیش بگیرد و اعتقاد قلبی دارم که پیشکسوتان یکی از اهر مهای موثر در پیشرفت ورزش می باشند.

 

امان الهی با اعلام آمادگی جهت تعامل و همکاری با انجمن پیشکسوتان و ورزشهای دانشگاهی افزود: تعاملات بایستی همسو و متقابل باشد تا بتوانیم خروجی مثبتی را بدست آوریم بنابراین این قول را خواهم داد که در آینده نزدیک با برگزاری نشست های تخصصی تری با جناب سیف بعنوان نماینده جامعه پیشکسوت ورزشی استان به ارائه پیشنهادات و نظرات و عملی کردن توقعات دو جانبه در راستای اهداف اعتلای ورزش استان خواهیم پرداخت.

در پایان این دیدار صمیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان به پاس سالها تلاش و زحمات دلسوزانه سید نوراله سیف در راستای قهرمان پروری به رسم یادبود لوح تقدیری یه ایشان اهدا نمود.

لازم به ذکر است سید نوراله سیف : ورزشکار،مربی و داور و موسس باشگاههای ورزشی است که بیش از 70 سال در امور ورزشی فعالیت مثمرثمری دارد. همچنین در این دیدار مهندس سید اشکان سیف فرزند سید نوراله سیف  از مدیران شهرداری خرم آباد و رییس اسبق  هیات وزنه برداری استان  و محمدرضا سپهوند مسئول هیات ورزشهای دانشگاهی نیز حضور داشتند

گزارش : سید احمد موسوی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز