مدیرکل وررزش وجوانان لرستان :

بهره برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد تا پایان دولت / نیاز به ۳۸ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۲:۰۲
کد خبر: ۱۱۱۲۹۸۷
بهره برداری از ورزشگاه  ۱۵ هزار نفری خرم آباد تا پایان دولت  / نیاز به ۳۸ میلیارد تومان اعتبار  برای تکمیل پروژه
حشمت الله امان الهی گفت: مقرر شده است مجموعه ورزشی 15 هزار نفری خرم آباد تا پایان دولت به بهره برداری برسد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ امان الهی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مجموعه ورطشی 15 هزار نفری خرم آباد که با حضور جمشید تقی زاده معاون پارلمانی وزارت ورزش وجوانان انجام گرفت با اشاره به روند تکمیل این پروژه عمرانی – ورزشی ،اظهارکرد:  پروژه مجموعه ورزشی 15هزار نفری خرم آباد در سال 86 شروع  شد و پیشرفت فیزیکی 82 درصدی دارد .

 او افزود: این پروژه ورزشی توسط راه وشهرسازی  در حال ساخت است و ما دستگاه بهره بردار این پروژه  هستیم و با توجه به جلسات  صورت گرفته  با دستگاه راه وشهرسازی   مقرر شده است  که این پروژه تا پایان دولت به بهره برداری برسد .

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان اعتبار هزینه شده در این پروژه را  47 میلیاردتومان عنوان کرد و یادآورشد:  بنا بر پیش بینی ها    این پروژه برای تکمیل به  38 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و اعتبار مصوب این پروژه 12 میلیارد تومان بوده که تخصیص 6و نیم میلیاردی دارد.

  او ادامه داد: با پیگیری های انجام گرفته  و حمایت معاونت عمرانی استانداری لرستان  و مساعدت راه وشهرسازی وامور آب استان بحث آبرسانی واتصال انشعابات آن نیز حل شده است وبرای حل مشکل آب این پروژه  2ونیم میلیارد تومان واریز شده که با حل  مشکل آب روند تکمیل با سرعت بیشتری انجام  خواهد گرفت .

امان الهی  با اشاره به  بحث چمن ،محوطه سازی ونصب صندلی های  سکوهای این مجموعه ابراز امیدواری کرداین پروژه ورزشی که یکی از نیاز های ضروری استان است هرچه سریعتر تکمیل شده تا مشکلات زیرساختی میزبانی  تیم های فوتبال حل شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز