فرماندار مهریز مرمت مسیر انتقال گاز به روستاها را خواستار شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۸:۴۴
کد خبر: ۱۱۱۳۵۶۹
فرماندار مهریز مرمت مسیر انتقال گاز به روستاها را خواستار شد
فرماندار مهریز گفت: مرمت و بازسازی مسیر انتقال گاز به روستاهای دهستان میانکوه در بخش مرکزی شهرستان جزو مطالبات مردم و موضوع مهمی است که باید پیگیری و اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "رضا زارع زاده " فرماندار مهریز عصر جمعه در جلسه‌ای که با حضور دهیاران و اعضای شورای اسلامی میانکوه برگزار شد با اشاره به اینکه آسفالت نشدن معابر خط انتقال گاز و مرمت مسیر خسارت زیادی به همراه دارد افزود: این موضوع جزو اهم مسایل موجود در دهستان میانکوه است. 

وی خاظر نشان کرد: با توجه به گستردگی روستاها و کوهستانی بودن منطقه در صورت آسفالت نشدن جاده‌ها و معابر خط انتقال گاز شاهد خسارت‌های جبران ناپذیری خواهیم بود زیرا در بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل در بعضی مناطق شاهد تخریب مسیر خط انتقال گاز و خسارات به آن بودیم.

این مسوول با اشاره به محروم بودن منطقه، استفاده از ظرفیت‌ها در راستای رویکرد ارائه خدمات بیشتر را ضروری ذکر کرد و افزایش سهمیه قیر یارانه‌ای به این شهرستان برای استفاده روکش آسفالت مسیر ۲۰ کیلومتری مناطق گاز رسانی این دهستان را خولستار شد.

زارع زاده مهریزی گفت: همکاری مردم و پیگیری دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی منطقه نقش مهمی در انجام طرح مورد نظر و آسفالت سطح معابر اصلی و فرعی دهستان میانکوه و مناطق همجوار دارد و باید بیش از گذشته در فصل جاری اقدام شود.

همچنین مهدی دهقانی‌زاده بخشدار مهریز به انتقال ۹۰ درصدی خط اصلی و پیشرفت ۷۰ درصدی انتقال لوله در خط فرعی و لوله‌گذاری دهستان میانکوه اشاره کرد و گفت: با توجه به تردد فراوان و افزایش قابل توجه ترافیک در ایام تعطیل، احداث جاده کمربندی مسیر امامزاده سید شمس‌الدین محمد (ع) بنادک سادات ضروری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز