نماینده مجلس:

مکتب شهید سلیمانی چراغ راه آینده مسلمانان است

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۹:۲۰
کد خبر: ۱۱۱۳۵۸۰
مکتب شهید سلیمانی چراغ راه آینده مسلمانان است
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: مکتب سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی چراغ راه آینده همه آزادیخواهان و مسلمانان جهان در برابر دشمن است .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمد صالح جوکار" نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی جمعه‌شب در همایش برخط ( آنلاین ) مکتب شهید سلیمانی در یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب‌اسلامی افزود: مکتب این شهید والامقام و سردار جبهه مقاومت، بسیج جهان اسلام علیه استکبارجهانی را رقم زد.

وی با بیان اینکه تمامی زندگی و مبارزات سلیمانی نقش الگویی و ماندگار برای همه افراد دارد ادامه داد: مکتب او راه و مرام عارفان و تبلور ایمان، اخلاص، فداکاری، ولایتمداری، استکبارستیزی و دفاع از مسلمانان در برابر دشمن است و عاقبت به آرزوی دیرینه خود و فیض شهادت نایل آمد.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی، شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم، برگرفته از مکتب عاشورا و کربلا و با پیروی از حضرت امام حسین (ع) ایجاد شده و رمز و راز موفقیت در عمل به دستورات الهی و تبعیت از ولایت‌فقیه است .

جوکار گفت: شهید سلیمانی را باید قهرمان ملت ایران و امت اسلام نامید که همه وجود خود را خالصانه برای مجد اسلام و مسلمین، شکست داعش و توطئه‌های دشمنان صرف کرد و هیچگاه از مسیر ولایت، دین و تعالی ارزش‌های معنوی و انقلابی دست نکشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز