مستند سازی جاذبه‌های گردشگری استان کردستان

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۶:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۳۶۷۶
مستند سازی جاذبه‌های گردشگری استان کردستان
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان از تهیه و تولید مجموعه مستند جاذبه‌های گردشگری استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ یعقوب گویلیان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای معرفی بهتر جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی و فرهنگی تمامی شهرستان‌های این استان، مجموعه مستندی تهیه و تولید خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان بیان کرد: ساخت این مجموعه برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان کردستان بوده و با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در صنعت و تکنولوژی فیلم سازی، مستندهای تولید شده با روش‌های نوین و فیلم برداری‌های زمینی و هوایی انجام خواهد شد.

گویلیان به ایجاد بانک فیلم و عکس از ظرفیت‌های گردشگری استان اشاره کرد و گفت: معرفی هر چه بهتر و ارائه ظرفیت‌های ارزشمند کردستان در سراسر کشور و جهان یکی دیگر از اهداف تولید این مجموعه است که به جذب تورسیم و سرمایه‌گذار و همچنین به آرشیوی مناسب و غنی در راستای بهره‌مندی نهادهای دولتی و خصوصی استان می‌انجامد.

گویلیان خاطرنشان کرد: در این مجموعه تمام نقاط گردشگری استان شامل، روستاهای پلکانی اورامانات، جاذبه و ابنیه تاریخی شهرها، طبیعت بکر و دست نخورده، رودخانه‌های خروشان، دشت‌های سرسبز، فرهنگ و آداب‌ورسوم معرفی خواهند شد.

 

نظر شما