مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان :

طرح بازآموزی امداد و نجات زمستانه در استان سمنان اجرا شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۱:۲۷
کد خبر: ۱۱۱۳۸۰۵
طرح بازآموزی امداد و نجات زمستانه در استان سمنان اجرا شد
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از برگزاری دوره بازآموزی طرح امداد و نجات زمستانه ویژه نجات گران و امدادگران این جمعیت خبر داد و گفت: برای این طرح ۸۰ نفر در هر شعبه شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مظفر محمدخانی، ضمن بیان اینکه دوره بازآموزی طرح امداد و نجات زمستانه ویژه نجات گران و امدادگران هلال‌احمر استان سمنان برگزار شد، ابراز داشت: در این دوره ۸۰ نفر در شعب استان و هر شعبه به‌صورت جداگانه حضور داشتند.

وی بابیان اینکه هدف از اجرای این‌گونه طرح‌ها پوشش بهتر خدمات هنگام حوادث و بحران است، افزود: در این دوره یکسان‌سازی اطلاعات، به‌روزرسانی دانش و افزایش مهارت‌های عملی دنبال می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه اجرا این قبیل اقدامات می‌تواند به ارائه کیفیت مطلوب‌تر خدمات به حادثه دیدگان منتهی شود، ابراز داشت: برگزاری دوره‌های بازآموزی نجات گران ازجمله آموزش‌های ضروری که می‌تواند باعث تسریع در نجات جان افراد به‌ویژه در حوادث کوهستان شود.

محمدخانی ضمن اشاره به برگزاری بازآموزی در دوره کوهستان با رویکرد برف، بهمن و کولاک در ادامه تصریح کرد: انتقال مصدوم، کار با تجهیزات و شناخت مخاطرات، جستجو، رهاسازی و کمک‌های اولیه از سرفصل‌های ارائه‌شده این دوره محسوب می‌شود.

‌وی بابیان اینکه دوره بازآموزی جمعیت هلال‌احمر برای تمام شهرستان‌های استان سمنان برگزارشده است، همچنین اضافه کرد: تمام شرکت‌کنندگان پس از گذراندن این دوره و کسب مهارت لازم گواهی شرکت در دوره را دریافت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز