نماینده ولی فقیه در لرستان :

تمجید از شهید سلیمانی تمجید از همه شهدا است / شهید سلیمانی از دل هشت سال دفاع مقدس بیرون آمد

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۰:۵۲:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۴۰۷۳
تمجید از شهید سلیمانی تمجید  از همه شهدا است   / شهید سلیمانی از دل هشت سال دفاع مقدس بیرون آمد
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی گفت: دفاع مقدس گنجینه گران بها و ذخیره گران بهایی است که قرن ها این مملکت را بیمه کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان  حجت الاسلام والمسلمین  شاهرخی  در رزمایش نهضت کمک مومنانه و احسان و همدلی که در مصلی خرم آباد برگزار شد با بیان اینکه تقارن دهه بصیرت و دهه فاطمیه برای ما پیام هایی در پی دارد اظهار کرد: اینکه شهید سر افراز حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس دردهه بصیرت به درجه رفیع شهادت نائل و همچنین آیت الله مصباح یزدی در این دهه رحلت کردند  برای ما پیام آور این موضوع است که راه رسیدن به مقصد هوشیاری و بصیرت است .

او  افزود: وقتی از شهید سلیمانی تمجید می کنیم یعنی از همه شهدا تمجید می کنیم چون رفتار ،گفتار و اندیشه شهدا از قبل شهادت به آن درجه از منزلت و ارتقاء معنوی رسیده اند که شایستگی مدال و خلعت شهادت پیدا کرده اند،کسی در امتحان الهی قبول می شود که از قبل خود را برای امتحان  آماده کرده باشد در همین راستا شهدا از قبل خود را برای این  امتحان بزرگ آماده کرده  وبه  تکبر و حب جاه ،مقام و پشت پا زدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد:شهید سلیمانی از دل هشت  سال دفاع مقدس بیرون آمد،دفاع مقدس گنجینه گران بها و ذخیره گران بهایی است  که قرن ها این مملکت را بیمه  کرده است و ما باید از این ذخیره معنوی و فرهنگی در پیشبرد تعلیم و تربیت اسلامی در محیط خانواده و اجتماع  و انجام تکالیف و ماموریت های سازمانی خویش بهره برداری کنیم .

او بیان  کرد: بنده وقتی در میان  گروههای جهادی و جوانان انقلابی قرار می گیرم در مقابل روحیه معنوی و جهادی آنان تعظیم می  کنم و خود را عاجز و ناتوان از این همه ابراز احساسات  جوانان تعلیم دیده از پیام جنگ تحمیلی می بینیم .

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت:خوشبختانه با تشکیل اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام راحل در استان تاکنون اقدامات  بسیار خوبی انجام شده و در توزیع  بسته های معیشتی،بهداشتی ،لوازم خانگی و محرومیت زدایی فعالیت های بسیار خوبی  انجام شده است.

اوعنوان  کرد: طی جلسه ای با دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام راحل در تهران مقرر شد جهت اجرای  طرح هایی با کیفیت و کمیت  بیشتر جلسه ای با مدیران استانی و نخبگان در تهران و خرم آباد برگزار شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز