نماینده مجلس:

مهریز نیازمند درمانگاه تامین اجتماعی است

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۸:۰۳
کد خبر: ۱۱۱۴۲۸۴
مهریز نیازمند درمانگاه تامین اجتماعی است
یزد- ایرنا- نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مطالبات مهم مردم و مسوولان مهریز ساخت درمانگاه تامین اجتماعی است که تحقق اهتمام این سازمان را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدرضا صباغیان" نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی  عصر شنبه در کارگروه توسعه شهرستان مهریز که در خصوص پیگیری حل مشکل ساخت درمانگاه تامین اجتماعی با حضور فرماندار، امام جمعه و مسوولان مرتبط تشکیل شد، افزود: زمین مورد نیاز برای ساخت این درمانگاه توسط یکی از خیران شهرستان تامین شده است.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز با همکاری و پیگیری فرمانداری برای ساخت این مجموعه همکاری لازم را در شهرستان انجام می‌دهند ولی شتاب بخشی به آغاز عملیات اجرایی این درمانگاه همراهی بیشتر تامین اجتماعی استان را نیاز دارد.

"رضا زارع زاده" فرماندار مهریز نیز با قدردانی از پیگیری بخش های مختلف به خصوص نماینده این شهرستان برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی گفت: وجود درمانگاه تامین اجتماعی در منطقه به خاطر موقعیت خاص شهرستان و تعداد بیمه‌شدگان زیادی این سازمان نقش مهمی در تامین نیاز مردم و بیماران به خدمات درمانی دارد که امیدواریم با همکاری خیران و تعامل تامین اجتماعی این موضوع پیگیری و هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

حجت‌الاسلام "عبدالرضا محی‌الدینی" امام جمعه مهریز از تاخیر در ساخت این درمانگاه با وجود مکاتبات و پیگیری شهروندان و بیمه‌شدگان در سال‌های متمادی ابراز ناخرسندی کرد و پیگیری جدی آن را توسط مسوولان استان خواستار شد.

هم‌اکنون درمانگاه تامین اجتماعی و ساختمان اداری آن در شهرستان در یک مکان قرار دارد و همین امر خدمات‌رسانی به مراجعه کنندگان و بیمه‌شدگان را با مشکل مواجه کرده است .

نظر شما