استاندار یزد:

سند تحول آموزش و پرورش دچار روزمرگی نشود

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۵:۴۰
کد خبر: ۱۱۱۴۳۰۴
سند تحول آموزش و پرورش دچار روزمرگی نشود
استاندار یزد گفت: آموزش و پرورش و فعالان تعلیم و تربیت در اجرای سند تحول بنیادین رسالتی سنگین بر عهده دارند که باید با خلاقیت و بدون دچار شدن به روزمرگی، وظایف خود را در این راستا انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدعلی طالبی" استاندار یزد روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: داشتن نگاه نو و برنامه‌محور  همراه با ابتکار و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای پیگیری و تحقق برنامه‌های آموزش و پرورش باید رویکرد متولیان این مجموعه قرار گیرد .

وی با اشاره به اینکه اجرای سند تحول بنیادین یک تکلیف و تاکنون برای انجام آن در استان با همکاری آموزش و پرورش و حوزه‌های مرتبط دیگر اقدام‌های خوبی صورت گرفته بر تداوم آن با مدیریت جدید تاکید کرد و همراهی همه فعالان و دلسوزان این بخش را خواستار شد.

رییس شورای آموزش و پرورش استان موفقیت دانش‌آموزان یزد در کسب رتبه اول قبولی کنکور در سال‌های متمادی را با اهمیت دانست برای حفظ آن جایگاه و تعالی آن در کنار پرداختن به نیازها و مسایل تربیتی را مورد تاکید قرار داد.

طالبی بیان کرد: ایجاد وفاق و همکاری بین‌بخشی و همراهی تمامی جامعه هدف و فرهنگیان و پیشکسوتان برای پیگیری و رسیدن به اهداف نظام تعلیم و تربیت بر اساس اهداف انقلاب اسلامی به خصوص ساحت‌های مختلف سند تحول بنیادین یک ضرورت همیشگی است.

وی، رفع نیازهای دانش‌آموزان بدون امکانات سخت‌افزاری و نرم افزاری بر حسب شرایط موجود و استفاده درست از فضای مجازی برای آموزش را مورد تاکید قرار دارد و گفت: هرچند تاکنون توسط خیران و آموزش و پرورش کارهای خوبی برای حل مشکل صورت گرفته ولی کافی نیست و باید بیشتر پیگیری شود.

به گفته طالبی، توجه به مشکلات فرهنگیان و معلمان خرید خدمتی جزو مسایلی است که انتظار می‌رود بنحو مناسب توسط آموزش و پرورش پیگیری شود .

در این مراسم با قدردانی از خدمات عباسعلی دانافر ، محسن موحدی‌فرد به عنوان مدیرکل جدید آمورش و پرورش استان یزد معرفی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز