رئیس هیات فوتبال استان سمنان:

دور اول لیگ فوتبال استان سمنان به خاطر کرونا تک‌دوره‌ای شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۳:۲۷:۲۱
کد خبر: ۱۱۱۴۴۷۵
دور اول لیگ فوتبال استان سمنان به خاطر کرونا تک‌دوره‌ای شد
رئیس هیات فوتبال استان سمنان با اشاره به تعویق مسابقات لیگ فوتبال استان به خاطر کرونا، گفت: لیگ، به دلیل کمبود وقت، در دور اول به صورت تک‌دوره‌ای برگزار می‌شود و دارای دور رفت و برگشت نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سید حسین زرگر روز یکشنبه ، ابراز داشت: لیگ فوتبال استان سمنان با حضور ۱۶ تیم در ۲ گروه هشت تیمی هفته سوم مسابقات را به پایان رساند و وارد هفته چهارم شد.

وی بیان کرد: از هر گروه چهار تیم به مرحله دوم صعود می‌کند و مجدد ۲ تیم از هرگروه به نیمه نهایی راه می یابد و در نهایت تیم قهرمان به مرحله نهایی می رسد و به عنوان نماینده استان سمنان در لیگ دسته سوم کشور حضور می‌یابد.

وی اضافه کرد: تمام شهرستان‌های استان سمنان به جز آرادان، سرخه و میامی، در لیگ فوتبال استان نماینده دارند و مسابقات  به میزبانی  تمام شهرستان‌هایی که تیم‌شان در لیگ حضور دارد برگزار می‌شود.

رئیس هیات فوتبال استان سمنان گفت: در صورت مهیا بودن شرایط  از لحاظ اعمال محدودیت‌های کرونا پیش‌بینی می‌شود نتیجه مسابقات لیگ فوتبال استان تا پایان امسال مشخص شود.

در هفته سوم لیگ فوتبال استان سمنان تیم  شهرداری کلاته رودبار دامغان ۲ بر یک از سد سپاهان سمنان گذشت  و گرمسار با یک گل چالای سنگسر را از پیش رو برداشت ، سمنان جوان نوین با همین نتیجه کیا شاهرود را شکست داد.

پاسارگاد دامغان ۳ بر ۲ امیر سامان گلستانی را شکست داد. آریا سنگسر ۲ بر یک پدیده را برد و معراج شاهرود با نتیجه چهار بر صفر آزادی سمنان را مغلوب کرد.

هفته سوم لیگ فوتبال استان سمنان با نام زنده یاد احمد نوروزپور پیشکسوت گرمساری برگزار شد.

 

نظر شما