خادمی :

امسال میزان مصرف سوخت نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته است / با نظارت یک کمیته استانی انشعاب مشترکین وادارات پرمصرف قطع می شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۹:۱۰
کد خبر: ۱۱۱۴۵۴۵
امسال میزان مصرف سوخت نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته  است  / با نظارت  یک کمیته استانی انشعاب مشترکین وادارات پرمصرف  قطع می  شود
استاندار لرستان گفت: کمیته هایی در استان‌ها تشکیل می شود تا با اعمال نظارت،مشترکین پرمصرف و اداراتی که رعایت نمی کنند انشعاب آنها قطع شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ سید موسی خادمی روز یکشنبه درحاشیه  نشست ویژه مدیریت مصرف سوخت زمستانی با حضور وزیران کشور، نفت، نیرو، استانداران و مدیران شرکت های گاز و پخش فراورده های نفتی استانهای سراسر کشور بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شده بود،اظهارکرد: یکی از مسائلی که این روزها خیلی مطرح شده افزایش مصرف گاز و کاهش فشار آن است که در برخی از نقاط کشور ایجاد شده و آلودگی شدیدی در کلان شهرها ایجاد شده است که متناسب با این وضعیت امروز جلسه‌ ویدئوکنفرانسی با حضور وزرای کشور، نیرو و نفت تشکیل شد و هر دو موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

اوبا بیان اینکه مصرف بالای سوخت ، افت فشار و آلودگی هوا با هم ارتباط دارند،افزود: امسال میزان مصرف سوخت نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته و مصرف بالای سوخت های فسیلی معادل با آلودگی هواست که بیشترین  مصرف مربوط به بخش خانگی است.

خادمی تصریح کرد: در این جلسه تاکید شد،آگاهی عمومی و بحث های تبلیغاتی در این زمینه بیشتر انجام شود تا مردم بدانند اگر مصرف به این شکل ادامه یابد ممکن است با قطعی گاز  و خاموشی برق در برخی از شهرها مواجه شوند.

او گفت: در این جلسه مصوب شد که کمیته هایی در استان‌ها تشکیل شود تا با اعمال نظارت،مشترکین پرمصرف و اداراتی که رعایت نمی کنند انشعاب  آنها قطع شود.

 خادمی بیان کرد: در استان لرستان نیز کمیته مذکور تحت نظر معاون عمرانی تشکیل خواهد شد و بر این موضوع نظارت خواهد کرد.

 استاندار لرستان با دعوت از مردم به صرفه جویی و کاهش مصرف سوخت ، خاطر نشان کرد: چون ما در ابتدای خط هستیم و صنایع بزرگ و یا نیروگاه های زیادی در استان وجود ندارد مشکلی از نظر افت فشار گاز و آلودگی هوا نداریم اما چون این شبکه در کل کشور به هم وصل است اگر در کشور مشکلی به وجود بیاید طبیعتاً ما هم متاثر خواهیم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز