گام جدی خانه مطبوعات استان برای جمع آوری اطلاعات اصحاب رسانه

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۵:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۴۵۷۱
گام جدی خانه مطبوعات استان برای جمع آوری اطلاعات اصحاب رسانه
خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی قصد دارد به منظور توسعه خدمات رسانی به اصحاب محترم رسانه در استان به ویژه خبرنگاران حق التحریر که از کمترین امکانات برخوردارند، نسبت به جمع آوری اطلاعات آنان در قالب «بانک اطلاعات اصحاب رسانه خراسان رضوی» اقدام کند.

لذا از همه خبرنگاران، دبیران گروه، سردبیران، مدیران مسئول، صاحبان امتیاز و عکاسان خبری محترم رسانه های مکتوب، اینترنتی و دیداری و شنیداری دعوت می شود حداکثر تا ساعت 24 روز دوشنبه 15/10/1399 با مراجعه به آدرس اینترنتی https://survey.porsline.ir/s/86cANMM  نسبت به تکمیل فرم و ارسال اطلاعات خود اقدام فرمایند.

 با توجه به پیگیری های مستمر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی برای فراهم آوردن امکانات و تسهیلات برای اصحاب رسانه خراسان رضوی به ویژه اعضای خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی، ملاک تخصیص تسهیلات، تکمیل فرم فوق است که البته در زمان مقتضی راستی آزمایی نیز می شود.

همچنین به استحضار می رساند، افراد واجد شرایط عضویت در خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی نیز همچنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی خانه مطبوعات و رسانه ها به نشانی https://khanehmatbooat.ir به عضویت تنها تشکل رسمی صنفی رسانه ای استان خراسان رضوی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیند و از برنامه ها و تسهیلات ویژه اعضا برخوردار شوند.                             

                      

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز