رئیس اتاق بازرگانی استان البرز:

فعالان اقتصادی بانی خیرشدند/ تامین ۱۰۰۰ تبلت برای دانش آموزان نیازمند البرزی

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۹:۲۰:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۴۸۸۳
فعالان اقتصادی بانی خیرشدند/ تامین ۱۰۰۰ تبلت برای دانش آموزان نیازمند البرزی
رئیس اتاق بازرگانی استان البرز از خریداری یک هزار دستگاه تبلت برای اهداء به دانش آموزان نیازمند خبرداد و گفت: تاکنون بیش از ۲۴۰ دستگاه تبلت اهداء شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، پرهام رضایی اظهار کرد: آینده ایران برای فرزاندان این مرز و بوم است و اگر آینده سازان میهن اسلامی به آموزش صحیح دسترسی نداشته باشند، همه تلاش هایی که در این زمینه انجام شده بی اثر است.

وی در ادامه تاکید کرد: بخش خصوصی علیرغم همه ناملایماتی که به آنها شده همیشه در صحنه حضور داشته اند و دور از هرگونه سیاسی کاری از جان، مال و ابروی خود گذشته اند.

رضایی ضمن قدردانی از اعتماد بخش خصوصی  که همیشه همراه اتاق بازرگانی و در تعامل با این مجموعه حضور داشته اند، گفت: از تمامی ارجمندان از جمله استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش و پرورش و بخش خصوصی استان  قدردانی می شود که بانی کار خیر تامین این تبلت های اهدایی بوده اند و دست یاری داده اند تا این کار انجام شود.

وی عنوان کرد: به یقین این کار خیر در مسیر آموزش و پرورش و ساختن سرنوشت فرزندان ما تاثیر گذار است؛ چرا که این دانش آموزان قراراست آینده ایران را دست گرفته و چرخ کشور را بچرخانند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز در بخش دیگری بیان کرد: حدود یکماه قبل و طی برگزاری جلساتی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش و پرورش و اتاق اصناف البرز مقرر شد تا تامین بیش از ۴هزار دستگاه تبلت برای دانش آموزان البرزی در دستور کار قرار داده شود و در این راستا خیرین اتاق بازرگانی البرز در فاز نخست برای تامین یکهزار دستگاه تبلت پیش قدم شدند.

وی تاکید کرد: در ادامه طی برگزاری نشستی در محل اتاق بازرگانی البرز با حضور اعضای اتاق درخصوص جمع آوری هزینه خرید یکهزار دستگاه تبلت مذاکره شد و در نهایت این مبلغ بعد از گذشت تنها ۴۸ ساعت جمع آوری شده و در اختیار مجموعه کمیته امدادامام خمینی(ره) برای خرید تبلت ها قرار گرفت.

رضایی با این توضیح که تاکنون بیش از ۲۴۰ دستگاه تبلت دانش آموزی اهداء شده است، افزود: تا سه هفته دیگر نیز باقی تبلت های خریداری شده توسط خیرین مرکز نیکوکاری اتاق البرز در اختیار دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره ) قرار داده می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز