امور باشگاه های ورزش وجوانان لرستان اعلام کرد:

آغاز ثبت نام مرحله ی دوم وام کرونا ویژه باشگاه داران استان

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۵۰۴۲
آغاز ثبت نام مرحله ی دوم  وام کرونا ویژه باشگاه داران استان
امور باشگاه های ورزش وجوانان لرستان در اطلاعیه ای از آغازثبت نام مرحله ی دوم وام کرونا ویژه باشگاه داران در لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ علیرضا معتمدی مسئول امور باشگاه های ورزش وجوانان لرستان درتشریح این اطلاعیه برای متقاضیان دریافت وام شرایط گفت:  باشگاه دارانی که سری قبل موفق به دریافت تسهیلات نشدند و سری دوم تاییدیه ثبت نام مرحله خود را دریافت کرده اند می‌توانند به سامانه کارا و کرونا جهت معرفی به بانک مراجعه نمایند.

این اطلاعیه می افزاید :  1- با توجه به شلوغ بودن سامانه ی کارا باشگاه داران سعی کنند و ساعات خلوت تر به سامانه مراجعه نمایند.

2- تنها افرادی می‌توانند در این مرحله روند را تکمیل کنند که پیامک تایید دریافت کرده اند و از سوی اداره کل تایید و اسامی آنها به وزارت ارسال شده است.(از 312نفر متقاضی جامانده از باشگاه داران لرستان تعداد230نفر تاییدشده اند مابقی به علت نقص در مدارک فاقد شرایط  هستند.)

همچنین افرادی که مبلغ وام را بالاتر از سقف گروه خود انتخاب کرده باشند با مشکل مواجه خواهند شد.

به گفته معتمدی  افرادی که تاییدیه آنها از سوی اداره کل تا مورخ یکم دی ماه ارسال شده باشد از امروز تا پایان دی می‌توانند روند ثبت نام را تکمیل کنند مابقی نیز طی سه روز آینده انجام خواهد شد.

 

نظر شما