برون سپاری امورات کمک به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۰:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۵۶۴۹
برون سپاری امورات کمک به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفت: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  محمد رسول شیخی زاده  در مراسم افتتاح دو مرکز نیکوکاری در سنندج عنوان کرد:هم اکنون ۶۵ مرکز نیکوکاری در سطح استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: مرکز نیکوکاری دانشگاه فرهنگیان که امروز افتتاح شد با هدف کمک به دانشجویان نیازمند ایجاد شده است. شیخی زاده ادامه داد: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم است و از طریق این مراکز توسط مردم،  نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد.

وی گفت: هم اکنون هیچ خانواده ای که نیازمند واقعی باشد و تحت پوشش دستگاه ها ی حمایتی نباشند وجود ندارد و اگر کسی هم وجود دارد در صورت معرفی شدن و مستحق بودن تحت حمایت این نهاد قرار خواهد گرفت.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه تعدادی از مراکز نیکوکاری تخصصی هستند، تصریح کرد: مثلا سه مرکز در سطح استان با عنوان مراکز نیکوکاری کارآفرینی در زمینه ایجاد اشتغال و سه مرکز تخصصی مسکن و ساختمان هم در زمینه تامین مسکن نیازمندان فعالیت می کنند.

 مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفت: تعدادی از مراکز نیکوکاری هم در زمینه فرهنگی مشغول به فعالیت هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز