استاندار کردستان:

مشکلات نایسر عمیق و جدی است

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷:۴۲
کد خبر: ۱۱۱۵۷۴۶
مشکلات نایسر عمیق و جدی است
استاندار کردستان در جلسه ستاد ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی، اظهار داشت: با پیگیری ها و تلاش های زیادی که بویژه در ۳ سال اخیر صورت گرفته، مشکلات نایسر حل خواهد شد اما مشکلات این منطقه عمیق و جدیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ بهمن مرادنیا در این جلسه تاکید کرد: علاوه بر نایسر باید به سایر نقاط منفصل شهری هم بپردازیم و آنها را نیز ساماندهی کنیم تا در آینده به معضل تبدیل نشوند.

وی افزود: علیرغم محدودیت های زیادی که داریم، تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا مشکلات این منطقه را حل و به ساکنین خدمت رسانی کنیم.

مرادنیا در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی ساکنین نایسر این است که احساس می کنند نادیده گرفته شده اند و جایگاه حقوقی و شهروندی ندارند و همین امر سبب شده تا عده ای فرصت طلب و سودجوی خلاف کار چهره و فضایی زشت از این ناحیه بسازند لذا اگر با ادامه تلاش های نیروی انتظامی، این افراد تعیین تکلیف شوند، چهره و فضای نایسر پاک خواهد شد.

وی همچنین ضرورت افزایش فضای سبز در این ناحیه و در صورت امکان ایجاد پارک جنگلی را یادآوری کرد.

استاندار در خصوص مشکل کمبود زمین جهت ایجاد مدرسه و فضای آموزشی لازم، خواستار همکاری دادستانی و دستگاه های ذیربط استان در شناسایی و بازپسگیری اراضی ملی از سودجویان شد.

استاندار کردستان در پایان، ضمن دستور مبنی پیگیری ایجاد درمانگاه و داروخانه شبانه روزی، وجود فضای فرهنگی ورزشی در نایسر را نیز بسیار مهم و موثر دانست و بر ضرورت تکمیل و بهره برداری این پروژه تا پایان سال تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز