هوشمندی سهامداران در عدم توجه به فعالیت افراد مغرض

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۷:۰۱
کد خبر: ۱۱۱۵۹۹۱
هوشمندی سهامداران در عدم توجه به فعالیت افراد مغرض
مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده گفت:خوشبختانه پیرو گفتگوی پیشین بحث آغاز فعالیت بازارگردان به سرانجام رسید و آگهی مجوز فعالیت صندوق بازارگردانی توسط فرابورس انتشار یافت.

 ملائی ادامه داد: اطلاعیه تبدیل شخصیت حقوقی شرکت ابنیه از سهامی خاص به عام، طی آگهی مورخ 13 دی ماه 99 توسط اداره ثبت شرکتها صادر شد و اقدامات مورد نیاز جهت ثبت شرکت و آغاز معاملات در بورس به سرعت در حال پیگیری است.

وی افزود: صورتهالی مالی 6 ماهه حسابرسی شده شرکت توسعه و تلفیق گروه امروز از طریق سامانه کدال برای عموم فعالین بازار سرمایه منتشر گردید که خوشبختانه تغییرات ملموسی در رفع بندهای حسابرسی نسبت به گزارش پایان سال مالی گذشته داشته است.

به گفته مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده، بدیهی است بررسی امکان افزایش سرمایه از محل سود انباشته با شرایط جدید منعکس شده در صورتهالی مالی در دستور کار هیات مدیره شرکت قرار دارد.

 ملائی خطاب به سهامداران پدیده گفت: مجددا از سهامداران محترم استدعا دارم در راستای صیانت از حقوق خود بر مبنای تحلیل اطلاعات مستند نسبت به خرید یا فروش سهام اقدام نمایند و تحت تاثیر افراد سودجو که در جهت تخریب سهم و تزریق هیجان منفی یا بعضا ایجاد هیجان مثبت کاذب هستند، قرار نگیرند.

وی خاطر نشان ساخت: ورود سرمایه گذاران جدید در صورت استمرار فضای آرامش در شرکت و سایر ذینفعان رخ می دهد و قطعا افراد معلوم الحال که با هدف کسب منافع اقتصادی به دنبال ایجاد تشنج و نا آرامی در خانواده سهامداران پدیده هستند به زودی رسوا می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز