مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در گفت وگو با برنا خبرداد :

معرفی ۴۸۳ باشگاه دارلرستانی در مرحله دوم ثبت نام تسهیلات کرونا / تایید ۲۳۰نفر برای دریافت وام

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۰۰:۲۴:۳۷
کد خبر: ۱۱۱۶۰۸۸
معرفی ۴۸۳ باشگاه دارلرستانی در مرحله دوم  ثبت نام تسهیلات کرونا / تایید ۲۳۰نفر برای دریافت وام
حشمت الله امان الهی از معرفی 483 باشگاه دارلرستانی در مرحله دوم ثبت نام تسهیلات کرونا خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ امان الهی در این گفت وگو  با اشاره به فعالیت  حدود ۸۵۰ باشگاه خصوصی در سطح استان ، اظهار کرد: این باشگاه ها اکثرا در مرحله اول موفق به دریافت و یا ثبت نام  تسهیلات کرونا نشده بودند.

او با اشاره به پیگیری هایی  انجام‌ گرفته برای ارائه تسهیلات کرونایی به این باشگاه داران ، افزود: با شروع مرحله دوم ثبت نام وام کرونایی  تاکنون  ۴۸۳ نفراز صاحبان باشگاه های خصوصی استان   به وزارت  ورزش و جوانان معرفی شده اند.

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  با اشاره به ثبت نام ۳۱۲ نفر در سامانه میز خدمت وزارت ورزش و جوانان متقاضی دریافت تسهیلات کرونا ،تصریح کرد: از این تعداد ۲۳۰ نفر برای ثبت نهایی مبلغ و تکمیل پرونده در  سامانه "کارا کرونا"  تاییدیه گرفته اند.

 امان الهی با بیان اینکه این تسهیلات با بهره ۱۲ درصد و تنفس ۶ ماهه یعنی خرداد ۱۴۰۰ ارائه  داده می شود،خاطر نشان کرد: از باشگاه داران محترم می خواهیم به خاطر  تراکم زیاد متقاضیان در کشور مراحل تکمیل ثبت نام خودرا  به روزهای پایانی و یا ساعات پایانی موکول نکرده وهرچه سریعتر در این زمینه اقدام کنند.

امان الهی با بیان اینکه شیوع  کرونا باعث وارد شدن خسارت  به باشگاه  های خصوصی شده است ، یادآورشد: تلاش ما این است تا با ارائه این تسهیلات ضمن حمایت از این باشگاه داران بتوانیم این آسیب ها را تا حد توان جبران کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز