استاندار البرز خبرداد:

رشد ۸۹ درصدی کشف کالای قاچاق در البرز

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۳:۴۳
کد خبر: ۱۱۱۶۱۵۹
رشد ۸۹ درصدی کشف کالای قاچاق در البرز
استاندار البرز با تاکید بر مقابله جدی با پدیده قاچاق گفت: کشف کالای قاچاق در استان طی سال جاری 89 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی اظهار کرد: با همراهی مجموعه دستگاه قضا در استان همچنین نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و اداره کل بازرسی استان اقدامات بسیار خوبی در جهت مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان صورت گرفته است.

وی افزود:: قاچاق سمی مهلک برای اقتصاد کشور و سد محکمی در مسیر جهش و رونق تولید و اشتغال است و یکی از مولفه های اساسی توسعه پایدار، عدم وجود قاچاق کالا و ارز محسوب می شود.

شهبازی ادامه داد: قاچاق، سیستم تولید داخلی را مضمحل می کند از این رو باید با عزم جدی در راستای مقابله با این پدیده وارد شویم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان در حوزه های مختلف بویژه اخیرا در کشف قاچاق کالا و مقابله با کرونا، اضافه کرد: در 9 ماه اخیر بر اساس کشفیات صورت گرفته 89 درصد افزایش کشفیات کالای قاچاق را در استان شاهد بودیم.

شهبازی افزود: تعزیرات حکومتی استان نیز در 9 ماهه امسال هزار و 320 پرونده تشکیل داده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد بالایی داشته و در این راستا روند رسیدگی ها نیز تقویت شده و امید است با همراهی دستگاه قضا 11 درصد پرونده های باقی مانده با سرعت بیشتری رسیدگی شود.

شهبازی افزود: امید است روند امور در جهت مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز به پیروی از تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری در البرز هر چه بیشتر عملیاتی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز