فرمانده انتظامی شهرستان فردیس خبرداد:

انهدام باند سارقان زورگیر در فردیس /اعتراف به ۸ فقره سرقت

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۷:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۶۱۷۵
انهدام باند سارقان زورگیر در فردیس /اعتراف به ۸ فقره سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری باند سارقان مسلح که با استفاده از سلاح گرم وسرد وایجاد رعب و وحشت اقدام به خفت گیری وسرقت از شهروندان می کردند، خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ بیژن جنتی  در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از شهروندان با شیوه زورگیری در مناطق مختلف شهر فردیس، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که سارقان با ابتدا با سوار کردن سوژه های خود به عنوان مسافر، در میانه راه با تهدید سلاح سرد و سلاح گرم قلابی اقدام به سرقت لوازم شخصی و با ارزش مالباختگان می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس ادامه داد: در ادامه با تلاش های شبانه روزی، انجام اقدامات پلیس وگشت زنی های مستمر در مناطق وقوع سرقت یکی از متهمان شناسایی شد که با انجام تحقیقات محلی سرانجام مشخص شد که نامبرده به جرم سرقت توسط پلیس آگاهی شهرستان ملارد در غرب استان تهران دستگیر و روانه زندان شده است.

سرهنگ جنتی با بیان این که با هماهنگی مقام قضائی متهم از زندان به پلیس آگاهی فردیس منتقل و تحقیقات پلیسی پیرامون سرقت ها آغاز شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه منکر انجام هرگونه سرقت بود اما پس از مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و بیان داشت که با نصب پلاک های سرقتی برروی خودروی پراید یکی از همدستانش با سوار کردن شهروندان در محلهای خلوت و کم تردد، اقدام به خفت گیری با تهدید سلاح سرد و سلاح گرم قلابی می کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد و سلاح گرم قلابی از مخفیگاه متهم یادآور شد: در ادامه مخفیگاه 3 همدست دیگر این سارق حرفه ای در شهر فردیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در چند عملیات غافلگیرانه نامبردگان نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده اتظامی شهرستان فردیس با اشاره به اعتراف متهمان به 8 فقره سرقت به شیوه زورگیری، گفت: با تلاش کارآگاهان همه مالباختگان شناسایی شدند.

سرهنگ جنتی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز به هیچ وجه به خودروهای مسافرکش شخصی که دارای رفتارهای مشکوک هستند سوار نشوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز