سالن کشتی تایباد آماده بهره‌برداری شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۶:۰۶
کد خبر: ۱۱۱۶۳۵۶
سالن کشتی تایباد آماده بهره‌برداری شد
رییس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: ساخت سالن کشتی در شهر "کاریز" این شهرستان مرزی با هزینه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به پایان رسید و آماده بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، یونس شیخ احمدی با بیان اینکه ساخت سالن کشتی در شهر “کاریز” این شهرستان مرزی با هزینه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به پایان رسید و آماده بهره‌برداری شد، اظهار کرد: این سالن در زمینی به مساحت ۲۴۰ مترمربع و زیربنای ۲۴۰ مترمربع با همکاری شهرداری کاریز، شورای اسلامی شهر و جمعی از خیران و نیکوکاران این شهر ساخته شده است.

وی ادامه داد: تکمیل زمین چمن شهر کاریز و مشهد ریزه، احداث زمین چمن مصنوعی شهر تایباد، تکمیل نهایی خانه کشتی و بهره برداری از جاده تندرستی تایباد از جمله پروژه های عمرانی نیمه تمام این شهرستان است که برای بهره برداری نهایی آنها افزون بر ۵۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

رییس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: برای تعمیر و تجهیز زمین چمن شهر تایباد نیز که یکی از مهمترین فضاهای ورزشی این شهرستان است بیش از ۲۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا باشگاه‌های ورزشی این شهرستان تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال خسارت دیده‌ و در مجموع ۲۴ باشگاه دولتی و خصوصی ضرر و زیان دیده‌ و برخی از آنها نیز مجبور به تعطیلی شده‌اند.

شیخ احمدی ادامه داد: با توجه به شیوع این ویروس و نگرانی از ابتلای ورزشکاران به آن تمامی اماکن ورزشی شهرستان در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شدند که این امر موجب ضرر و زیان باشگاهداران شده است.

وی با بیان اینکه این اداره تابع تصمیمات و مصوبات ستاد ملی مقابله با کروناست گفت: بر تعطیلی باشگاه ها نظارت کامل و دقیق شده و ناظران به طور مدام و به صورت سرزده از باشگاه ها بازدید به عمل می آورند تا هیچ باشگاهی در شرایط خاص اعلام شده فعال نباشد.

رییس اداره ورزش و جوانان تایباد به پرداخت تسهیلات ورزشی آسیب دیده از کرونا در این شهرستان اشاره کرد و افزود: تاکنون تعدادی پرونده از سوی باشگاههای متضرر برای دریافت تسهیلات تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر سرانه فضاهای ورزشی سرپوشیده تایباد ۹ سانتیمتر و فضاهای ورزشی روباز ۱۵ سانتیمتر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز