استاندار چهارمحال وبختیاری:

تامین اعتبار طرح‌های شهرستان اردل پیگیری شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۱۶۴۵۵
تامین اعتبار طرح‌های شهرستان اردل پیگیری شد
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دیدار رییس مجلس شورای اسلامی از شهرستان اردل، تامین اعتبار لازم برای اجرای طرح‌های این شهرستان از جمله محور ارتباطی تونل گورمیزه پیگیری شد.

به گزارش برنا؛ اقبال عباسی روز چهارشنبه در حاشیه سفر محمدباقر قالیباف به استان چهارمحال و بختیاری و دیدار از طرح‌های شهرستان اردل افزود: یکی از مهمترین جاده‌های ارتباطی استان که عملیات اجرایی آن از ۱۰ سال گذشته آغاز شده است، محور ارتباطی اردل به دوپلان و تونل گورمیزه در محور ارتباطی شهرکرد به ناغان به اردل به خوزستان است که تکمیل آن نیازمند اعتبار مناسب است.

وی ادامه داد: در دیدار رییس مجلس شورای اسلامی مقرر شد تا در خصوص تامین اعتبار این طرح پیگیری شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل ره و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در دیدار میدانی رییس مجلس شورای اسلامی از تونل گورمیزه شهرستان اردل گفت: برای تکمیل این محور ارتباطی به ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

حمید ربیعی، از پیشرفت حدود ۱۵ درصدی این طرح خبر داد و گفت:  این طرح از سال ۸۸ آغاز شده است و با اتصال اردل به دوپلان مسافت این مسیر را ۳۰ کیلومتر نزدیکتر می‌کند.

فرماندار شهرستان اردل نیز به دیگر برنامه‌های سفر محمدباقر قالیباف به این شهرستان اشاره کرد و گفت: دیدار با مردم از جمله مردم مناطق روستایی و خانواده شهدا از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

محمود کیانی افزود: علاوه‌بر تکمیل محورهای ارتباطی، تعیین تکلیف سد بهشت‌آباد از دیگر مطالبات مردم از رییس مجلس شورای اسلامی بود و مردم عنوان کردند که اگر قرار است این سد احداث شود با حفظ ملاحظات و منافع منطقه باشد و حق‌آبه نیز به مردم تعلق گیرد.

وی تخصیص آب کشاورزی و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را از دیگر مطالبات و مباحث مطرح شده در سفر رییس مجلس به شهرستان اردل عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز