ویسکرمی در نشست خبری :

در مورد موضوع آب و حق آبه استان به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم / اتحاد و انسجام در مجمع نمایندگان استان لرستان تقویت شود / باید از برخی تک روی ها پرهیز شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۱۱۶۴۶۶
در مورد  موضوع آب و حق آبه استان  به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم / اتحاد و انسجام در مجمع نمایندگان استان لرستان تقویت شود / باید  از برخی تک روی ها پرهیز شود
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد موضوعات توسعه استان همچون موضوع آب و حق آبه، به هیچ عنوان کوتاه نمی آید .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ مهرداد ویسکرمی  در نشست خبری با اصحاب رسانه،اظهارکرد: اگر مدیری دارای گرایش سیاسی مخالف با گرایش سیاسی وی باشد هیچ دلیلی وجود ندارد که صرفاً به خاطر گرایشی سیاسی متفاوت  عزل شود زیرا رویکرد وی  کار کردن و کارآمدی یک مدیر برای منافع عمومی و خدمت به مردم است نه وابستگی سیاسی به نماینده یا فلان جناح اگر عملکرد یک مدیر براساس مستندات و مدارک و ارزیابی دقیق، در جهت منافع مردم نباشد از هر جناح سیاسی که باشد باید برکنار شود ولی اینکه صرفاً مدیر، براساس گرایش سیاسی (بدون ارزیابی دقیق شاخص های عملکرد کاری) عزل شود یک روال غلط است.  

او افزود: از مخالفان استیضاح رئیس جمهور بوده است زیرا وقتی عمر یک دولت در ماه های پایانی اش است استیضاح رئیس جمهور، چه مشکلی از مردم را رفع می کند؟ باید اجازه داد عمر طبیعی دولت فعلی طی شود و با مدیران این دولت هم باید براساس تعامل و مطالبه گری در جهت ارتقای شاخص های توسعه استان لرستان، «کار» کرد و «کار» خواست و مطالبه گری را تقویت کرد.  

ویسکرمی    انتقاد کردن را یک موضوع سازنده دانست و تصریح کرد: مشروط به آنکه انتقاد کردن از نوع مستند و براساس سند و مدرک باشد و انتقاد کردن با توهین کردن و تهمت به شخصیت دیگران و آبروی افراد و خانواده آنها را مورد هجمه قرار دادن، کاملاً متفاوت است.

او با بیان اینکه  باید اتحاد و انسجام در مجمع نمایندگان استان لرستان تقویت شود،خاطر نشان کرد: باید  از برخی تک روی ها پرهیز شود زیرا در برخی استانها، شاهد هستیم وقتی موضوعی قرار است پیگیری شود همه نمایندگان آن استان به صورت متحد و منسجم، موضوع را پیگیری می کنند و ما هم در استان خودمان بایستی تا جایی که می توانیم انسجام، هماهنگی، اتحاد و وحدت در مجمع نمایندگان استان لرستان را تقویت کنیم.

ویسکرمی گفت:  خوشحال می شوم هر پروژه ای مربوط به موضوعات توسعه استان لرستان در حوزه های انتخابیه خارج از خرم آباد و چگنی هم کلید بخورد و به مرحله نهایی برسد و در این زمینه، سایر نمایندگان استان را کمک و یاری می دهم زیرا مهم این است که همه نمایندگان استان در راه خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم استان، متحد و منسجم با همدیگر باشند و همه استان به پیشرفت همه جانبه برسد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  اصلاً نگران چهار سال بعد نیستم؛ زیرا برایم این نکته مهم است که فرصت چهار ساله فعلی را در جهت رضایت خداوند و خلق خدا، گام برداریم و بعد از چهار سال، این مردم هستند که تصمیم می گیرند آیا نماینده فعلی، دوباره انتخاب بشود یا نشود.

او یادآورشد:  ما خودمان، الان نمی توانیم فقط منتقد باشیم زیرا الان ما در جایگاه نمایندگی هستیم و خودمان بخشی از هیئت حاکمه هستیم و به همین علت، باید مدام به مردم گزارش بدهیم که چه کرده ایم؟ نه اینکه مدام خودمان هم در جایگاه صرفاً منتقد و نقد کردن قرار داشته باشیم؛ قوه مقننه یکی از قواست و هدف بنده از اینکه اعلام کرده ام هر سه ماه یک بار نشست خبری با خبرنگاران برگزار می کنم این است که شفاف، گزارش عملکرد به مردم ارائه کنم و مورد پرسش و مطالبه گری از سوی اصحاب رسانه قرار بگیرم.

ویسکرمی با بیان اینکه در مورد موضوعات توسعه استان همچون موضوع آب و حق آبه، به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم ،گفت:  حقوق مردم استان لرستان، قابل مذاکره و کوتاه آمدن، نیست؛ زیرا همه ما در هر جایگاهی که هستیم باید به مردم خدمت کنیم و به آنها پاسخگو باشیم.

او در مورد مفهوم انقلابی گری نیزعنوان کرد: انقلابی گری یعنی پایبندی عملی به ارزش های اسلامی و خدمت کردن به مردم؛ انقلابی گری یعنی صادق بودن با مردم؛ یعنی شفاف بودن با مردم و خود را کارگزار و نوکر مردم دانستن.

خبر:  شهرام شرفی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز