ساماندهی وانت بارهای سیار میوه فروش در مسیر بهاران

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۶۹۴۵
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج از انتقال وانت های میوه فروش مسیر شهرک بهاران به بلوار حمدی خبر داد و گفت: حضور وانت بارهای میوه فروش در سطح شهر به ویژه در نقاط پرتردد بروز مشکلات فراوانی از جمله افزایش بار ترافیکی، امکان بروز تصادف و نارضایتی شهروندان سطح شهر شده بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  تورج سلطنت پوری رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج عنوان کرد: یکی از مشکلات سطح شهر سنندج  توقف وانت های میوه فروش در حاشیه بلوارها و خیابان های اصلی سطح شهر است .

 تورج سلطنت پوری بیان کرد : حضور وانت بارهای میوه فروش در سطح شهر به ویژه در نقاط پرتردد موجب بروز مشکلات فراوانی از جمله افزایش بار ترافیکی، امکان بروز تصادف و کاهش زیبایی بصری سطح شهر شده بود.

وی گفت : در راستای اجرای طرح ساماندهی دستفروشان پیاده راه فردوسی هفت نقطه در سطح شهر جهت برپایی روز بازار تعیین شد .

سلطنت پوری افزود : یکی از نقاطی که جهت برپایی روز بازار تعیین شده بود بلوار حمدی روبروی مسجد قبا بود که در سنوات گذشته هم از آن بعنوان جمعه بازار استفاده می شد.

وی از انتقال وانت های میوه فروش مسیر شهرک بهاران به بلوار حمدی خبر داد و گفت : از امروز و با همکاری راهنمایی و رانندگی و شهرداری بهاران کلیه وانت بارهای مسیر شهرک بهاران به این بلوار منتقل شدند.

وی ابراز امیدواری نمود : با ساماندهی وانت های میوه فروش  بتوانیم در  راستای ارتقاء سطح سیما ومنظر و رضایتمندی شهروندان گام برداریم.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز