مشارکت ۱۸۵ میلیارد تومانی خیرین یزد در عرصه مدرسه‌سازی

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۶۹۵۲
مشارکت ۱۸۵ میلیارد تومانی خیرین یزد در عرصه مدرسه‌سازی
مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد گفت: 185 میلیارد تومان کمک خیری برای احداث مدارسه در سال جاری صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "جواد ذاکر" مدیر کل نوسازی مدارس یزد در دیدار با "محمدصالح جوکار" نماینده مردم یزد و اشذر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر فعالیت‌های نوسازی مدارس در استان یزد به خوبی در حال حرکت به سمت جلو است.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته موفق شدیم که مشارکت خوبی از سمت برخی نهادها از جمله بنیاد برکت و بنیاد علوی، قرارگاه سازندگی و بسیج در حوزه مدرسه‌سازی به ویژه در مناطق محروم جلب شد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان عنوان کرد: هفته گذشته در بخش خضرآباد نخستین مدرسه استان یزد در طرح آجر به آجر کلنگ‌زنی شد و با مشارکت بسیج این اقدام را آغاز کردیم.

ذاکر بیان کرد: این طرح در بخش‌های مختلفی از استان درحال انجام است و به حمدالله مدرسه‌ای هم در روستای خویدک یزد با کمک‌های جمع‌آوری شده از بانوان استان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اضافه کرد: براساس آمار اعلام شده، برنامه‌ریزی‌ها بر این بود که خیرین استان یزد ۳۵ میلیارد تومان برای بحث مدرسه‌سازی اختصاص دهند که تا به الان تعهد پرداخت ۱۸۵ میلیارد تومان انجام شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان تصریح کرد: از این میزان ۱۰۰ میلیارد تومان تاکنون هزینه شده و مابقی هم کلنگ‌زنی شده و یا به مرحله تفاهم‌نامه رسیده است.

ذاکر افزود: سال گذشته اعتبارات خیری ما ۳۰ میلیارد بود و امسال به حمدالله به ۶۰ میلیارد تومان رسیده که تخصیص پیدا کرده و نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز