رشد ۳ درصدی برخورداری خانوار روستایی شهرستان مهاباد از راه آسفالت بعد از اجرای پروژه های طرح ملی ابرار

۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۵:۳۱
کد خبر: ۱۱۱۷۲۲۸
رشد ۳ درصدی برخورداری خانوار روستایی شهرستان مهاباد از راه آسفالت بعد از اجرای پروژه های طرح ملی ابرار
جلسه بررسی و تبادل نظر در خصوص پروژه های آسفالت راههای روستایی شهرستان مهاباد در قالب طرح ملی ابرار با حضور نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در محل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهاباد برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری در این جلسه گفت: برنامه ریزی برای پروژه های طرح ابرار شهرستان مهاباد در ۱۶ محور روستایی و به طول بالغ بر ۵۸ کیلومتر انجام گرفته است که با اتمام آنها دسترسی خانوار روستایی این شهرستان به راه آسفالت ۳ درصد افزایش خواهد یافت و به ۸۸ درصد خواهد رسید.

 وی افزود : راه روستایی سویناس - ماژگه شهرستان مهاباد به طول ۴ و نیم کیلومتر در قالب طرح ابرار بطور کامل آسفالت و مورد بهره برداری رسیده و در برخی محورها هم عملیات اساس و زیر اساس بصورت امانی اتمام یافته یا با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اتمام است که امیدواریم با حل مشکلات تامین قیر و تخصیص اعتبارات لازم شاهد آسفالت آنها باشیم.

 شکری از محور های روستایی ابراهیمه ، شیخ یوسف ،سیچان بلاغی ، گاومیشان ، سلوک ، آلبلاغ و یارعلی به عنوان مهمترین محورهایی یاد کرد که پروژه های طرح ابرار در آنها اجرا خواهد شد.

 جلال محمود زاده نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از عوامل راهداری این شهرستان برای انجام به موقع و سریع راهداری زمستانی و اجرای پروژه های طرح ابرار شهرستان مهاباد محرومیت زدایی از روستاها را با اجرای طرح ابرار حایز اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد که مسئولین ذینفع همکاری لازم را جهت پیشبرد و پیشرفت پروژه های آسفالت راههای روستایی  انجام دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز