آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان آذربایجان غربی تا ۲۰ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۷۶۲۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان آذربایجان غربی تا ۲۰ دی ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: براساس سنجش اعلامی شهرستان های، بوکان، سردشت، پیرانشهر و چایپاره در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش برنا؛ دکتر جواد آقازاده با اشاره به اضافه شدن رنگ آبی به وضعیت کرونایی شهرها افزود: به غیر از شهرستانهای اعلامی مابقی شهرستانها در استان در وضعیت زرد قراردارند اما ضروری است رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان ادامه داشته باشد تا وضعیت به حالت قرمز بازنگردد.

وی با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان افزود: طبق آخرین آمار، تعداد بستری‌های ناشی از ابتلا به بیماری حاد تنفسی در آذربایجان‌غربی به ۴۰۶ نفر رسیده که از این تعداد ۲۱۷ مورد مشکوک و ۱۸۹ نفر مبتلا قطعی به کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی استان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته،۴۷ مورد بستری جدید در استان داشتیم، گفت: از این تعداد ۵ مورد مثبت و ۴۲ مورد مشکوک هستند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۷ نفر به بیماری کرونا در استان مبتلا شده اند، تصریح کرد: مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در استان تاکنون ۱۰۰ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است.

آقازاده تصریح کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو ۱۵۹ نفر است و ۳۳ نفرنیز به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی استان با اشاره به فوت یک نفر در اثر بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: کل فوت‌شدگان ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان به ۳۳۹۶ نفر رسیده است.

 

نظر شما